Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2270
Назва: | Деякі проблемні питання професійної якості викладачів китайської етнічної вокальної музики та шляхи їх розв’язання |
Інші назви: | Some problematic issues of the professional quality of teachers of chinese ethnic vocal music and ways to solve them |
Автори: | Шучан Лю Shuchang Liu |
Ключові слова: | китайська національна вокальна музична освіта викладачі вокалу професійна якість опитування та дослідження рівень викладання Chinese ethnic vocal music education vocal music teachers professional quality survey research teaching level |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Ізмаїльський державний гуманітарний університет : Ізмаїл, 2024 |
Бібліографічний опис: | Лю Шучан Деякі проблемні питання професійної якості викладачів китайської етнічної вокальної музики та шляхи їх розв’язання / Лю Шучан // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Серія: Педагогічні науки. – Випуск 66. – 2024. – С. 159-166. |
Короткий огляд (реферат): | АНОТАЦІЯ Професійні якості вчителів китайської національної вокальної музики мають велике значення для виховання видатних вокальних талантів. Професійна якість викладачів китайської етнічної вокальної музики важлива для збереження та передачі цінних традицій цієї культури, а також для розвитку мистецтва серед нового покоління. Професійні якості таких вчителів включають в себе глибокі знання та розуміння китайської національної вокальної музики, вміння ефективно передавати ці знання та навички своїм учням, а також вміння стимулювати їх творчість і самовираження. Такі вчителі повинні мати відмінний музичний слух, технічну майстерність та вміння працювати з різними типами голосів. Компетентність вчителів китайської етнічної вокальної музики важлива не лише для виховання вокальних талантів, але й для збереження і передачі унікальних культурних традицій. Вони відіграють ключову роль у просуванні та популяризації китайської національної музики як частини світового музичного канону, що допомагає зберегти історію та ідентичність китайського народу. Наукове дослідження має на меті підвищити рівень викладання вчителів і сприяти розвитку вокальної музичної освіти шляхом обговорення професійних якостей вчителів китайської етнічної вокальної музики. По-перше, шляхом аналізу передумов і важливості китайської національної вокальної музичної освіти вводиться мета дослідження. Потім представлено такі методи, як анкетування та інтерв’ю, які використовувалися в дослідженні, а також процес збору та аналізу відповідних даних. Потім, шляхом узагальнення результатів опитування та аналізу даних інтерв’ю, розкривається поточна ситуація та проблеми професійної якості китайських викладачів етнічної вокальної музики. Нарешті, шляхом обговорення та узагальнення результатів дослідження, висуваються контрзаходи та пропозиції щодо підвищення професійної якості вчителів китайської етнічної вокальної музики. Результати дослідження цієї статті мають велике значення для оптимізації змісту та методики вокально-музичної освіти, позитивно впливають на виховання більш яскравих вокальних талантів. |
Опис: | ABSTRACT The professional qualities of teachers of Chinese national vocal music are of great importance in nurturing outstanding vocal talents. The professional quality of teachers of Chinese ethnic vocal music is important for preserving and transmitting the valuable traditions of this culture, as well as for the development of the art among the new generation. The professional qualities of such teachers include deep knowledge and understanding of Chinese national vocal music, the ability to effectively convey this knowledge and skills to their students, as well as the ability to stimulate their creativity and self-expression. Such teachers should have excellent musical ear, technical mastery, and the ability to work with different types of voices. The competence of teachers of Chinese ethnic vocal music is important not only for nurturing vocal talents but also for preserving and transmitting unique cultural traditions. They play a key role in promoting and popularizing Chinese national music as part of the world musical canon, helping to preserve the history and identity of the Chinese people. The scientific research aims to enhance the level of teaching of teachers and promote the development of vocal music education by discussing the professional qualities of teachers of Chinese ethnic vocal music.Firstly, by analyzing the background and importance of Chinese ethnic vocal music education, the purpose of the study is derived. Then, the methods such as questionnaires and interviews adopted in the study are introduced, as well as the process of data collection and analysis. Furthermore, through the summary of survey results and the analysis of interview data, the current situation and problems of professional quality of Chinese ethnic vocal music teachers are revealed. Lastly, through the discussion and summary of the research results, countermeasures and suggestions are proposed to improve the professional quality of Chinese ethnic vocal music teachers. The research results of this paper have significant implications for optimizing the content and methods of vocal music education and have a positive impact on the cultivation of more outstanding vocal talents. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2270 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
828-Research Materials-2355-1-10-20240820.pdf | Деякі проблемні питання професійної якості викладачів китайської етнічної вокальної музики та шляхи їх розв’язання | 703.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.