Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2296
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рощін, Ігор Геннадійович | - |
dc.contributor.author | Баштовенко, Оксана Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-30T09:25:23Z | - |
dc.date.available | 2025-01-30T09:25:23Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Навчально-методичні рекомендації для підготовки до практичних занять із навчальної дисципліни «Теорія та методика дитячого і юнацького спорту» для студентів спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» освітнього рівня бакалавр / Уклад. : Рощін І. Г., Баштовенко О. А. – Ізмаїл: Ізмаїльський державний гуманітарний університет, 2024. – 70 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2296 | - |
dc.description.abstract | ПЕРЕДМОВА Сучасне реформування системи вищої школи в Україні, численні зміни, що відбуваються в галузі фізичної культури та спорту виразно окреслюють проблему підготовки професійних кадрів. Курс “Теорія та методика дитячого і юнацького спорту” є обов’язковим компонентом у програмі навчання студентів спеціальності “Фізична культура і спорт” за рівнем “бакалавр”. Курс розкриває питання розробки і реалізації уявлень про особливості праці тренера в дитячо-юнацькому спорті, формування його основних функцій, розробки психолого-педагогічних основ оптимізації навчально-виховного процесу у дитячо-юнацьких спортивних школах, особливості їх функціонування . Практичні заняття спрямовані на закріплення теоретичного матеріалу, викладеного під час лекцій. Для перевірки якості засвоєного матеріалу знань програмою передбачено відвідування дитячо-юнацьких спортивних шкіл різних типів. Мета курсу - сформувати у здобувачів вищої освіти систему знань та уявлень про сферу майбутньої професійної діяльності та професії фахівців галузі фізичної культури, особливості роботи тренерів з дітьми та молоддю; сприяти студентам у набутті базових знань про особливості організації і проведення навчально-тренувальних занять підлітків і юнаків на етапі спортивної підготовки та етапі початкової і поглибленої спортивної спеціалізації. Основними завданнями вивчення дисципліни є: поглибити знання студентів про основи сучасного дитячо-юнацького спорту; розширити уявлення про особливості пошуку та відбору талановитих дітей для занять різними видами спорту залежно від генетичних задатків і природної обдарованості до того чи іншого виду спортивної діяльності; опанувати сучасну технологію підготовки спортсменів високої кваліфікації; формувати навички дослідницької роботи студентів у сфері фізичного виховання і спорту; виховувати критичне ставлення до науково необґрунтованих методів удосконалення фізичних здібностей юних спортсменів. Згідно з вимогами освітньо-кваліфікаційної програми студенти повинні знати: психолого-фізіологічні особливості дітей та юнаків, рівень їх фізичного розвитку та фізичної підготовленості; методи та засоби удосконалення фізичних якостей залежно до специфіки обраного виду спорту, віку та рівня технічної та фізичної підготовленості юних спортсменів; особливості планування і прогнозування у спорті, контролі рівня підготовленості, засобів відновлення і підвищення працездатності спортсменів; уміти: працювати з навчальною, навчально-методичною, науковою, довідниковою літературою; володіти культурою спілкування з дітьми, їх батьками, тренерами дитячо-юнацьких спортивних шкіл, лікарями, суддями–організаторами спортивних змагань, керівниками спортивних рад; аналізувати результати тестування рівня фізичної і технічної підготовленості тих, хто займається; організовувати і проводити різні змагання з обраного виду спорту, володіти навичками суддівства і аналізувати результати виступу учнів у змаганнях; створювати дружні відношення між учнями; володіти основами побудови навчально-тренувального процесу на різних етапах багаторічної підготовки спортсменів. В результаті вивчення курсу студенти повинні знати: галузеву термінологію; нормативні документи, що регламентують діяльність у дитячо-юнацькому спорті, особливості роботи дитячо-юнацьких спортивних шкіл різних типів, систему багаторічної підготовки юних спортсменів, особливості спортивного відбору та орієнтації, етапи набуття спортивної майстерності. Студенти повинні вміти: користуватися програмно-нормативними документами; орієнтуватися в закономірностях формування і здійснення державної політики стосовно дитячо-юнацького спорту, в способах взаємодії різних ланок фізкультурного руху, в системах підготовки і використання фахівців; аналізувати сучасні процеси розвитку фізичної культури і спорту; орієнтуватися в спеціальній науково-педагогічній літературі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Ізмаїл, 2024 | uk_UA |
dc.title | Навчально-методичні рекомендації для підготовки до практичних занять із навчальної дисципліни «Теорія та методика дитячого і юнацького спорту» для студентів спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» освітнього рівня бакалавр | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні видання факультетів університету |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні рек до практ ТМ ДЮС 2024.docx | Теорія та методика дитячого і юнацького спорту | 135.1 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.