Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2366
Назва: Психологічні особливості професійного самовизначення студентів психологів в умовах воєнного стану
Інші назви: Psychological features of professional self-determination of students of psychologists in conditions of martial law
Автори: Гарага, Крістіна Степанівна
Haraha, Kristina
Ключові слова: професійне самовизначення
студенти
воєнний стан
психологія
копінг-стратегії
кар’єрні орієнтації
професійний розвиток
professional self-determination
students
martial law
psychology
coping strategies
career orientations
professional development
Дата публікації: 25-чер-2025
Бібліографічний опис: Гарага К. С. Психологічні особливості професійного самовизначення студентів психологів в умовах воєнного стану : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 053 Психологія. Освітньої програми : Психологія / Кер. : канд. пед. н., доц. Васильєва О. А. – Ізмаїл, 2024. – 81 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ на кваліфікаційну роботу здобувача освітнього ступеня «бакалавр» «Психологічні особливості професійного самовизначення студентів психологів в умовах воєнного стану» Гараги Крістіни Степанівни факультету управління, адміністрування та інформаційної діяльності спеціальності: 053 Психологія Бакалаврська робота студентки Гараги Крістіни Степанівни на тему «Психологічні особливості професійного самовизначення студентів психологів в умовах воєнного стану» присвячена комплексному вивченню процесу професійного самовизначення майбутніх фахівців у галузі психології, в умовах воєнного стану. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю глибшого розуміння механізмів формування професійної ідентичності у студентів, які здобувають освіту в умовах воєнного стану. Професійне самовизначення у таких обставинах ускладнюється високим рівнем невизначеності, тривожності, змінами, обмеженістю практичного досвіду, зниженням соціальної взаємодії та мотивації до навчання, труднощами із самореалізацією. Перший розділ роботи присвячений теоретичному обґрунтуванню проблеми професійного самовизначення студентів психологів, проаналізовано ключові фактори, що впливають на цей процес та схарактеризовано особливості професійного розвитку в умовах воєнного стану. У другому розділі роботи визначено організаційні аспекти та методологічну основу емпіричного дослідження, проаналізовано отримані результати за допомогою валідних психодіагностичних методик, а також сформульовано практичні рекомендації щодо підтримки професійного розвитку студентів психологів в умовах воєнного стану. Результати дослідження дозволяють глибше зрозуміти специфіку професійного відбору в умовах нестабільності, а також окреслити напрями психологічного супроводу молоді для формування адаптивних стратегій, підвищення рівня внутрішньої мотивації й професійної зрілості.
Опис: ABSTRACT for the qualification work of the applicant for the educational degree "bachelor" "Psychological features of professional self-determination of students of psychologists in conditions of martial law" by Haraha Kristina Faculty of Management, Administration and Information Activities Specialty: 053 Psychology The bachelor's thesis by Kristina Haraha titled "Psychological Features of Professional Self-Determination of Students of Psychologists in Conditions of Martial Law" explores the process of professional self-determination among future psychology professionals in a wartime context. The relevance of this study stems from the need to better understand how professional identity develops in students studying under martial law conditions. In such conditions, professional self-determination is hindered by uncertainty, increased anxiety, changes, limited hands-on experience, reduced social interaction and academic motivation and challenges related to self-realization. The first chapter presents a theoretical analysis of professional self-determination among psychology students, examining key influencing factors and outlining the features of professional development under martial law. The second chapter outlines the organizational and methodological framework of the empirical study, analyzes the results obtained through valid psychodiagnostic tools, and offers practical recommendations for supporting psychology students' professional development under martial law. The findings provide a deeper understanding of professional choice under unstable conditions and highlight the need for psychological support aimed at fostering adaptive strategies, enhancing internal motivation and promoting professional maturity among students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2366
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гарага К..pdfПсихологічні особливості професійного самовизначення студентів психологів в умовах воєнного стану1.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.