Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/258
Назва: | Готовність майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти до формування першооснов екологічної відповідальності вихованців |
Інші назви: | Ready for future masters of preschool education units to the formation of first suspension of environmental responsibility in researchers |
Автори: | Граматик, Н.В. Gramatik, N.V. |
Ключові слова: | екологічна освіта і виховання екологічне виховання дітей дошкільного віку готовність до еколого-педагогічної діяльності екологічна відповідальність ecological education and upbringing ecological education of children of preschool age readiness for ecological-pedagogical activity ecological responsibility |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Ізмаїл : РВВ ІДГУ |
Бібліографічний опис: | Граматик Н.В. Готовність майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти до формування першооснов екологічної відповідальності вихованців // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Серія «Педагогічні науки» : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – Вип. 36. – С. 58-63. |
Серія/номер: | Педагогічні науки;36 |
Короткий огляд (реферат): | Гармонізація взаємовідносин людини з природою виступає сьогодні ключовим завданням навчально-виховного процесу різноступеневих закладів освіти. У зв’язку з цим, в умовах реалізації національної концепції виховання дошкільнят є нагальна потреба у формуванні першооснов екологічної відповідальності у вихованців. У статті висвітлюються деякі аспекти проблематики становлення у вищій школі фахівців, здатних до формування у вихованців першооснов екологічної відповідальності. Доводиться, що результативність екологічного виховання дошкільників значною мірою залежить від готовності до еколого-педагогічної діяльності майбутніх вихователів. |
Опис: | Harmonization of the relationship between man and nature is today the key task of the educational process of multi-stage educational institutions. In this regard, in the context of implementing the national concept of upbringing preschool children, there is an urgent need for the formation of the primary focus of environmental responsibility among pupils. In the article some aspects of the problem of becoming a high school of specialists, capable of forming in the pupils the primary focus of environmental responsibility are highlighted. It is proved that the effectiveness of the ecological upbringing of preschool children depends to a large extent on the readiness of future educators for the ecological and pedagogical activity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/258 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник ІДГУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 3.32 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.