Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/26
Назва: Pоetry as the Challenge of Conductin Conversation Practice at the English Lessons
Поетичні твори як продуктивний засіб ведення дискусії на заняттях з англійської мови
Автори: Ткаченкo, Л.Х.
Ключові слова: conversation practice
items for discussion
procedures of considering poetry
message of the poem
intellectual heritage
мовленнєва практика
засоби ведення дискусії
методи роботи з поетичними творами
основна думка поетичного твору
інтелектуальна спадщина
Дата публікації: 2016
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Ткаченкo Л.Х. Pоetry as the Challenge of Conductin Conversation Practice at the English Lessons // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2016. – Вип. 35. – С. 173-177.
Серія/номер: Філологічні науки;35
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the possibilities of conducting conversation practice at the English lessons using popular poems by English and American authors, which can become productive items for discussion. The procedures of considering English and American poetry are described. The analysis is based on the personal observations.
У статті розглядаються можливості мовленнєвої практики на заняттях з англійської мови з використанням відомих віршів англійських та американських авторів, які можуть стати продуктивними засобами для ведення дискусії. Описано методи роботи з поетичними творами. Аналіз базується на власних спостереженнях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/26
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf493.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.