Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/265
Назва: Вияви агресивної поведінки особистості залежно від типу виховання
Інші назви: Aggressive Behaviour and its Manifestations depending on the Type of Education
Автори: Прокоф’єва, Л.О.
Prokofieva, L.A.
Прокофьева, Л.
Ключові слова: агресія
агресивність
агресивна поведінка
буллінг
особистісна та ситуативна тривожність
стресостійкість
aggression
aggressive
aggressive behavior
bullying
personal and situational anxiety
resistance
Дата публікації: 2017
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Прокоф’єва Л.О. Вияви агресивної поведінки особистості залежно від типу виховання / Л.О. Прокоф’єва // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Серія «Педагогічні науки» : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – Вип. 36. – С. 200-205.
Серія/номер: Педагогічні науки;36
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено вивченню психологічних особливостей агресивності у шкільному віці, зумовлених особливостями виховання в залежності від місця проживання. Проаналізовано й класифіковано визначення агресії й агресивності. Охарактеризовано різні прояви агресивної поведінки. Встановлено, що агресивність має зв’язки з такими властивостями особистості, як тривожність та стресостійскість. Отримані результати засвідчують, що прояви агресії у шкільному віці залежать від впливу мікросередовища (проживання у сільській або міській місцевостях). Доведено, що діти з урбаністичного середовища, на відміну від сільських, виявляють більш виразні прояви агресії, що зумовлено високими показниками в них тривожності та низьким ступенем захисту від стресу.
Опис: The article is devoted to the study of the psychological characteristics of aggressiveness in adolescence, depending on the type of education, and the place of residence. The definition of aggression and aggressiveness have been analyzed and classified. Various manifestations of aggressive behavior have been described. It was found that the aggressiveness is associated with such personality traits as anxiety (personal and situational) and resistance. The results indicate that aggression in adolescence depends on the influence of the microenvironment (rural or urban areas). It is proved that the children of the urban type of education, as opposed to rural children, are more aggressive, due to a high level of anxiety and low resistance to stress.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/265
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40.pdf3.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.