Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/35
Назва: Историософский подход к изучению в школе поэмы Шота Руставели «Витязь в тигровой шкуре»…
Автори: Борисова, Т.А.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Борисова, Т.А. Историософский подход к изучению в школе поэмы Шота Руставели «Витязь в тигровой шкуре»… // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2009. – Вип. 26. – С. 30-33.
Серія/номер: Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки;26
Короткий огляд (реферат): У статті пропонуються нові методичні ідеї, що базуються на історіософському підході до вивчення у 8-ому класі поеми Ш.Руставелі «Витязь у тигровій шкурі».
The article suggests new methodological ideas based on a historical and philosophical approach to teaching Sh.Rustaveli’s poem “Knight in a tiger hide” in an 8th form classroom
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/35
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf273.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.