Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/358
Назва: Педагогічні технології формування професійної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери
Інші назви: Pedagogical technologies forming professional competence future specialists of social and economic areas
Автори: Фурдуй, С.Б.
Furdui, S.B
Ключові слова: компетентність
професійна компетентність
фахівець соціономічної сфери
педагогічні технології
контекстне навчання
competence
professional competence
specialist
social and economic areas
educational technology
contextual learning
Дата публікації: бер-2016
Видавництво: Херсон : Гельветика
Бібліографічний опис: Фурдуй С.Б. Педагогічні технології формування професійної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери / С.Б.Фурдуй // Молодий вчений : наук. журн. – Херсон : Гельветика, 2016. - № 3 (30). – С. 437-440.
Серія/номер: ;3 (30)
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано педагогічні технології формування професійної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери, і формулювання умов її реалізації. Висвітлено аспекти педагогічних технологій що практикуються в національній вищій школі. Проаналізована ідея контекстного навчання в освітньому середовищі студентської молоді. Вчасне створення і використання інноваційних технологій дає визна- чену гарантію оптимізації, раціоналізації, передбачуваності і змодельованості процесу діяльності, що гарантує одержання заданих всесвітом властивостей та якостей, заради яких сама інноваційна технологія в цьому випадку і застосовується. Так навчання фахівців соціономічної сфери має відбуватися на основі компетентнісного підходу в процесі їхньої первинної професіоналізації та з урахуванням інших науково-методологічних підходів, які лежать в основі педагогіки, психології, соціальної роботи та інших наук і доповнюють сутність педагогічних умов фахової підготовки студентів у вищій школі.
Опис: The article analyzes educational technology of formation of professional competence of future specialists’ social and economic scope and wording of the conditions for its implementation. Deals with aspects of educational technology practiced in local high school. It’s analyzed the idea of contextual learning in the educational environment of students. Timely creation and use of innovative technologies gives a certain guarantee optimization, rationalization and predictability of modelled process that guarantees the receipt of a given universe properties and qualities for which the most innovative technology in this case and apply. So teaching specialists social and economic areas should be based on competence approach in their primary professionalization and taking into account other scientific and methodological approaches underlying pedagogy, psychology, social work and other sciences and complementary nature of the pedagogical conditions of professional training of students in high school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/358
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
фурдуй 2016.pdf80.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.