Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/438
Назва: Прагматичні функції невербальних засобів у рекламних текстах
Інші назви: FONCTIONS PRAGMATIQUES DES MOYENS NON-VERBAUX ET PARAVERBAUX (COMMERCIAUX) DANS LES TEXTES PUBLICITAIRE
Автори: Стародєдова, Л.
Starodedova, L.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Стародєдова Л. Прагматичні функції невербальних засобів у рекламних текстах / Л. Стародєдова // Перспективні наукові дослідження європейських мов, літератури та методик їх викладання // Збірник наукових праць за матеріалами науково-практичної конференції. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – С. 90-94.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/438
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стародедова.pdf149.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.