Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/469
Назва: | Особливості методики ознайомлення дітей дошкільного віку з теорією множин |
Автори: | Грендач, Т. |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Ізмаїл : РВВ ІДГУ |
Бібліографічний опис: | Грендач Т. Особливості методики ознайомлення дітей дошкільного віку з теорією множин / Т. Грендач // Освітні інновації у вищих навчальних закладах: проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій // Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – С. 11-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/469 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Грендач.pdf | 153.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.