Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/469
Назва: Особливості методики ознайомлення дітей дошкільного віку з теорією множин
Автори: Грендач, Т.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Грендач Т. Особливості методики ознайомлення дітей дошкільного віку з теорією множин / Т. Грендач // Освітні інновації у вищих навчальних закладах: проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій // Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – С. 11-15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/469
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грендач.pdf153.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.