Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/533
Назва: | Методичні аспекти вивчення життєвої правди про голодомор на уроках української літератури в 11 класі |
Інші назви: | Methodological aspects of studying of vital truth about the holodomor at the ukrainian literature lessons in 11th class |
Автори: | Погорєлова, А. Pogorelova, А. |
Ключові слова: | the theme of the Holodomor lesson-conversation lesson-research lesson-debate, system of questions reading of the text |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Ізмаїл : РВВ ІДГУ; "СМИЛ" |
Бібліографічний опис: | Погорєлова А. Методичні аспекти вивчення життєвої правди про голодомор на уроках української літератури в 11 класі / А. Погорєлова // ІІІ Дунайські наукові читання: Голод 1946-1947 рр.: історичні, філософсько-психологічні та педагогічні аспекти : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня, 2017 року.) – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «СМИЛ», 2017. – С. 205-208. |
Короткий огляд (реферат): | In the article presents the methodological aspects of the studying of novels «Maria» by V. Samchuk and «Yellow Prince» by V. Barca on the lessons of Ukrainian literature in the 11th class and analyzes the most effective types of work at the different stages. Focuses on identifying the vital truth about the Holodomor in the works of artists of the Ukrainian Diaspora of the XX century. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/533 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Погорєлова.pdf | 155.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.