Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/572
Назва: Прагматичний потенціал рекламного тексту в туристичному дискурсі
Автори: Шиляєва, Т.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Шиляєва Т. Прагматичний потенціал рекламного тексту в туристичному дискурсі / Т. Шиляєва // ІV Дунайські наукові читання: гуманітарна освіта в теорії та практиці : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (23 жовтня 2018 року.) – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – С. 135-139.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/572
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шиляєва.pdf165.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.