Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/577
Назва: Педагогіка партнерства із сім’єю у контексті сухомлиністики
Інші назви: Pedagogy of partnership with the family in the context of a sukhomlynystics
Педагогика партнерства с семьею в контексте сухомлинистики
Автори: Кічук, Н.
Kichuk, N.
Кичук, Н.
Ключові слова: соціальне партнерство
сім'я - родина
творчий досвід
гуманістична педагогіка В.0. Сухомлинського
social partnership
family - family
creative experience
humanistic pedagogy V. 0. Sukhomlinsky
социальное партнерство
семья - родина
творческий опыт
гуманистическая педагогика В. А. Сухомлинского
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаїв : МНУ імені В. 0. Сухомлин­ського
Бібліографічний опис: Кічук Н. Педагогіка партнерства із сім’єю у контексті сухомлиністики / Н. Кічук // Науковий вісник Миколаївського національного універ­ ситету імені В. 0. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. / за ред. проф. Тетяни Степанової. - № 3 (62), вересень 2018. - Т. 1. - Миколаїв : МНУ імені В. 0. Сухомлин­ського, 2018. - С. 75-79.
Серія/номер: Педагогічні науки;№ 3 (62), Т. 1.
Короткий огляд (реферат): В результаті аналітичної роботи, що базувалася на вивченні та узагальненні ідей, які містить нау- ково-педагогічна спадщина В. 0. Сухомлинського, зокрема за вектором конструктивного педагогічного супроводу сімейного виховання дитини, визначено ті домінанти, врахування яких і нині сприятиме ре- зультативному соціальному партнерстві сучасної сім'ї - родини із закладами освіти. Саморефлексія досвіду та практики діяльності у вищезазначеній площині творчих учителів, зокрема Ізмаїльщини, за- свідчили можливість і доцільність системного та творчого використання ідей видатного педагога- класикау контексті успішного розв'язання завдань, що окреслено в концепції «Нова українська школа».
Опис: As a result o f analytical work, which was based on the study and synthesis o f ideas that contain the scientific and pedagogical heritage o f V. 0. Sukhomlynsky, in particular, according to the vector o f constructive pedagogical support fo r the family upbringing o f the child, the dominant ones are identified, and the consideration o f which will now contribute to the effective social partnership of the modern family - families with educational institu­ tions. The self-reflection o f the experience and practice in the above-mentioned plane o f creative teachers, in par­ ticular, Izmail region, demonstrated the feasibility and expediency o f systematic and creative use o f the ideas o f an outstanding class teacher in the context o f successful problem-solving, as outlined in the concept of the New Ukrainian School.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/577
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кічук 3.pdf1.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.