Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/577
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКічук, Н.-
dc.contributor.authorKichuk, N.-
dc.contributor.authorКичук, Н.-
dc.date.accessioned2019-01-29T13:22:59Z-
dc.date.available2019-01-29T13:22:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКічук Н. Педагогіка партнерства із сім’єю у контексті сухомлиністики / Н. Кічук // Науковий вісник Миколаївського національного універ­ ситету імені В. 0. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. / за ред. проф. Тетяни Степанової. - № 3 (62), вересень 2018. - Т. 1. - Миколаїв : МНУ імені В. 0. Сухомлин­ського, 2018. - С. 75-79.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/577-
dc.descriptionAs a result o f analytical work, which was based on the study and synthesis o f ideas that contain the scientific and pedagogical heritage o f V. 0. Sukhomlynsky, in particular, according to the vector o f constructive pedagogical support fo r the family upbringing o f the child, the dominant ones are identified, and the consideration o f which will now contribute to the effective social partnership of the modern family - families with educational institu­ tions. The self-reflection o f the experience and practice in the above-mentioned plane o f creative teachers, in par­ ticular, Izmail region, demonstrated the feasibility and expediency o f systematic and creative use o f the ideas o f an outstanding class teacher in the context o f successful problem-solving, as outlined in the concept of the New Ukrainian School.uk_UA
dc.description.abstractВ результаті аналітичної роботи, що базувалася на вивченні та узагальненні ідей, які містить нау- ково-педагогічна спадщина В. 0. Сухомлинського, зокрема за вектором конструктивного педагогічного супроводу сімейного виховання дитини, визначено ті домінанти, врахування яких і нині сприятиме ре- зультативному соціальному партнерстві сучасної сім'ї - родини із закладами освіти. Саморефлексія досвіду та практики діяльності у вищезазначеній площині творчих учителів, зокрема Ізмаїльщини, за- свідчили можливість і доцільність системного та творчого використання ідей видатного педагога- класикау контексті успішного розв'язання завдань, що окреслено в концепції «Нова українська школа».uk_UA
dc.publisherМиколаїв : МНУ імені В. 0. Сухомлин­ськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;№ 3 (62), Т. 1.-
dc.subjectсоціальне партнерствоuk_UA
dc.subjectсім'я - родинаuk_UA
dc.subjectтворчий досвідuk_UA
dc.subjectгуманістична педагогіка В.0. Сухомлинськогоuk_UA
dc.subjectsocial partnershipuk_UA
dc.subjectfamily - familyuk_UA
dc.subjectcreative experienceuk_UA
dc.subjecthumanistic pedagogy V. 0. Sukhomlinskyuk_UA
dc.subjectсоциальное партнерствоuk_UA
dc.subjectсемья - родинаuk_UA
dc.subjectтворческий опытuk_UA
dc.subjectгуманистическая педагогика В. А. Сухомлинскогоuk_UA
dc.titleПедагогіка партнерства із сім’єю у контексті сухомлиністикиuk_UA
dc.title.alternativePedagogy of partnership with the family in the context of a sukhomlynysticsuk_UA
dc.title.alternativeПедагогика партнерства с семьею в контексте сухомлинистикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кічук 3.pdf1.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.