Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/577
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кічук, Н. | - |
dc.contributor.author | Kichuk, N. | - |
dc.contributor.author | Кичук, Н. | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-29T13:22:59Z | - |
dc.date.available | 2019-01-29T13:22:59Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Кічук Н. Педагогіка партнерства із сім’єю у контексті сухомлиністики / Н. Кічук // Науковий вісник Миколаївського національного універ ситету імені В. 0. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. / за ред. проф. Тетяни Степанової. - № 3 (62), вересень 2018. - Т. 1. - Миколаїв : МНУ імені В. 0. Сухомлинського, 2018. - С. 75-79. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/577 | - |
dc.description | As a result o f analytical work, which was based on the study and synthesis o f ideas that contain the scientific and pedagogical heritage o f V. 0. Sukhomlynsky, in particular, according to the vector o f constructive pedagogical support fo r the family upbringing o f the child, the dominant ones are identified, and the consideration o f which will now contribute to the effective social partnership of the modern family - families with educational institu tions. The self-reflection o f the experience and practice in the above-mentioned plane o f creative teachers, in par ticular, Izmail region, demonstrated the feasibility and expediency o f systematic and creative use o f the ideas o f an outstanding class teacher in the context o f successful problem-solving, as outlined in the concept of the New Ukrainian School. | uk_UA |
dc.description.abstract | В результаті аналітичної роботи, що базувалася на вивченні та узагальненні ідей, які містить нау- ково-педагогічна спадщина В. 0. Сухомлинського, зокрема за вектором конструктивного педагогічного супроводу сімейного виховання дитини, визначено ті домінанти, врахування яких і нині сприятиме ре- зультативному соціальному партнерстві сучасної сім'ї - родини із закладами освіти. Саморефлексія досвіду та практики діяльності у вищезазначеній площині творчих учителів, зокрема Ізмаїльщини, за- свідчили можливість і доцільність системного та творчого використання ідей видатного педагога- класикау контексті успішного розв'язання завдань, що окреслено в концепції «Нова українська школа». | uk_UA |
dc.publisher | Миколаїв : МНУ імені В. 0. Сухомлинського | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки;№ 3 (62), Т. 1. | - |
dc.subject | соціальне партнерство | uk_UA |
dc.subject | сім'я - родина | uk_UA |
dc.subject | творчий досвід | uk_UA |
dc.subject | гуманістична педагогіка В.0. Сухомлинського | uk_UA |
dc.subject | social partnership | uk_UA |
dc.subject | family - family | uk_UA |
dc.subject | creative experience | uk_UA |
dc.subject | humanistic pedagogy V. 0. Sukhomlinsky | uk_UA |
dc.subject | социальное партнерство | uk_UA |
dc.subject | семья - родина | uk_UA |
dc.subject | творческий опыт | uk_UA |
dc.subject | гуманистическая педагогика В. А. Сухомлинского | uk_UA |
dc.title | Педагогіка партнерства із сім’єю у контексті сухомлиністики | uk_UA |
dc.title.alternative | Pedagogy of partnership with the family in the context of a sukhomlynystics | uk_UA |
dc.title.alternative | Педагогика партнерства с семьею в контексте сухомлинистики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кічук 3.pdf | 1.72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.