Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/577
Назва: | Педагогіка партнерства із сім’єю у контексті сухомлиністики |
Інші назви: | Pedagogy of partnership with the family in the context of a sukhomlynystics Педагогика партнерства с семьею в контексте сухомлинистики |
Автори: | Кічук, Н. Kichuk, N. Кичук, Н. |
Ключові слова: | соціальне партнерство сім'я - родина творчий досвід гуманістична педагогіка В.0. Сухомлинського social partnership family - family creative experience humanistic pedagogy V. 0. Sukhomlinsky социальное партнерство семья - родина творческий опыт гуманистическая педагогика В. А. Сухомлинского |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Миколаїв : МНУ імені В. 0. Сухомлинського |
Бібліографічний опис: | Кічук Н. Педагогіка партнерства із сім’єю у контексті сухомлиністики / Н. Кічук // Науковий вісник Миколаївського національного універ ситету імені В. 0. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. / за ред. проф. Тетяни Степанової. - № 3 (62), вересень 2018. - Т. 1. - Миколаїв : МНУ імені В. 0. Сухомлинського, 2018. - С. 75-79. |
Серія/номер: | Педагогічні науки;№ 3 (62), Т. 1. |
Короткий огляд (реферат): | В результаті аналітичної роботи, що базувалася на вивченні та узагальненні ідей, які містить нау- ково-педагогічна спадщина В. 0. Сухомлинського, зокрема за вектором конструктивного педагогічного супроводу сімейного виховання дитини, визначено ті домінанти, врахування яких і нині сприятиме ре- зультативному соціальному партнерстві сучасної сім'ї - родини із закладами освіти. Саморефлексія досвіду та практики діяльності у вищезазначеній площині творчих учителів, зокрема Ізмаїльщини, за- свідчили можливість і доцільність системного та творчого використання ідей видатного педагога- класикау контексті успішного розв'язання завдань, що окреслено в концепції «Нова українська школа». |
Опис: | As a result o f analytical work, which was based on the study and synthesis o f ideas that contain the scientific and pedagogical heritage o f V. 0. Sukhomlynsky, in particular, according to the vector o f constructive pedagogical support fo r the family upbringing o f the child, the dominant ones are identified, and the consideration o f which will now contribute to the effective social partnership of the modern family - families with educational institu tions. The self-reflection o f the experience and practice in the above-mentioned plane o f creative teachers, in par ticular, Izmail region, demonstrated the feasibility and expediency o f systematic and creative use o f the ideas o f an outstanding class teacher in the context o f successful problem-solving, as outlined in the concept of the New Ukrainian School. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/577 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кічук 3.pdf | 1.72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.