Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/59
Назва: Рекламний текст та специфіка його перекладу
Автори: Стародєдова, Л.В.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Стародєдова Л.В. Рекламний текст та специфіка його перекладу // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2009. – Вип. 26. – С. 184-186.
Серія/номер: Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки;26
Короткий огляд (реферат): В статье определены основные подходы к переводу рекламных текстов, доказана необходимость учета прагматического аспекта, выделены этапы перевода рекламных текстов, сформулированы правила адаптации и обосновано использование приемов художественной нагрузки рекламного текста.
The author addresses advertising discourse with the focus on the principal approaches and stages of their translation, pragmatics, rules of adaptation and restrictions on the application of stylistic devices in this type of texts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/59
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46.pdf262.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.