Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/628| Назва: | Педагогічна інтернатура - важливий складник вітчизняної системи неперервної освіти фахівця |
| Інші назви: | Pedagogical internship is an important part of the national system of the continuing education of a specialist |
| Автори: | Кічук, Н. Kichuk, N. |
| Ключові слова: | педагогічна інтернатура компетентність професійна самореалізація професійна рефлексія професійна ідентичність pedagogical internship competence professional self-realization professional reflection professional identity |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Ізмаїл : РВВ ІДГУ |
| Бібліографічний опис: | Кічук Н. Педагогічна інтернатура - важливий складник вітчизняної системи неперервної освіти фахівця / Н. Кічук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 39. – С. 41-44. |
| Серія/номер: | Педагогічні науки;Вип. 39 |
| Короткий огляд (реферат): | Висвітлюються деякі аспекти проблеми становлення професійної ідентичності педагога в умовах педагогічної інтернатури. Обґрунтовується важливість цього ланцюжка вітчизняної системи неперервної освіти на професійно-педагогічну самореалізацію фахівця та його професійну рефлексію у педагогічній діяльності. |
| Опис: | In modern conditions, when it is generally recognized as a decline in the level of education and professional training of specialists, as well as changesin the teacher’s profession with a significantin crease in the socio-pedagogical requirements for him and his professional activities, theconcept of «life long education» is being up dated. In this regard, interestin such a phenomenonas a pedagogical internship is in creasing. This is a new socio - pedagogical institution and an important linkin the native system of continuous education. The constructive implementation of the competence approach to the training of a specialist, which has developed in the experience of some European countries, is substantiated. Attention is drawn to there sources that are still unused now a days for the formation of competence in both students and practicing teachers in the aspect of studying, generalizing and disseminating advanced pedagogical experience; increasing of this competence has a fundamental importance at all stages of continuing education of a teacher. In this regard, the pedagogical internshipis not an exception. At the sametime, the self-reflection of the established practice gives ground stoassert the crucial importance of the pedagogical internshipinthe professional-pedagogical self realization of the specialist, as well asin the development of his professional reflection inthe pedagogical activity. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/628 |
| Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник ІДГУ |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Кичук.pdf | 173.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.