Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/637
Назва: Літературний текст як засіб формування лінокультурного поля (франц.)
Інші назви: Research of literary text as a means of forming the lingvocultural field
Автори: Радкіна, В.
Radkina, V.
Ключові слова: параметри
стилістичні функції
рівні тексту
лінгвокультурологічне поле
parameters
stylistic functions
text levels
linguacultural field
Дата публікації: 2018
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Радкіна В. Літературний текст як засіб формування лінокультурного поля (франц.) / В. Радкіна // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 38. – С. 169-174.
Серія/номер: Філологічні науки;Вип. 38
Короткий огляд (реферат): В сучасній соціолінгвістичній літературі комунікативна компетентність розглядається як комунікативна активність з наступними компонентами: лінгвістичний, дискурсивний, прагматичний, стратегічний, лінгвокультурологічний. В контексті дослідження літературного тексту як засобу формування комунікативної компетентності останній компонент є головним, так як саме він з ’єднує всі інші, визначає його характер, зміст та комунікативну цінність, впливаючи на формування лінгвокультурологічного поля читача. Зауважимо, що текст як дидактичний засіб є предметом дослідження сучасних українських та зарубіжних науковців, а саме: А. Науменко, В. Різун, М. Макаров, Б. Донне, Ж.-Л. Дюффе, М. Крессо, Ж. Моліно, Ж. Гард-Тамін та ін. Дослідники підкреслюють, що взаємовідношення комунікативних параметрів та їх характеристики, що визначають функції та естетичну цінність тексту, впливають на сприйняття тексту читачем та формування його індивідуальності в соціокультурному середовищі. Центральними функціями, що впливають на сприйняття тексту як продукту творчої активності автора та читача, на думку Ж.Гард-Тамін, є естетична, когнітивна та символічна функції, причому весь текст є символ, що відображає соціальні, історичні, міжособистісні фактори, які впливають на сприйняття тексту читачем як лингвокультурологічного продукту.
Опис: The article considers communicative characteristics of literary text as means of linguacultural field formation, reveals interrelations «author - text - reader». Much attention is devoted to stylistic functions of the text, first of all cognitive and symbolic, introduced into sientific existence by J. Gard-Tamin.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/637
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Радкина 38.pdf238.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.