Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/647
Назва: Соціально-педагогічні умови соціальної адаптації дітей з особливими потребами в освітньому просторі
Інші назви: Social and pedagogical conditions of social adaptation of children with special needs in educational space
Социально-педагогические условия социальной адаптации детей с особенными потребностями в образовательном пространстве
Автори: Замашкіна, О.
Zamashkina, О.
Замашкина, О.
Ключові слова: діти з особливими потребами
інклюзія
адаптація
соціальна адаптація
освітній простір
соціальне середовище
дети с особенными потребностями
инклюзия
адаптация
социальная адаптация
образовательное пространство
социальная среда
children with special needs
inclusion
adaptation
social adaptation
education space
social environment
Дата публікації: жов-2017
Видавництво: Херсон : Гельветика
Бібліографічний опис: Замашкіна О. Д. Соціально-педагогічні умови соціальної адаптації дітей з особливими потребами в освітньому просторі / О.Д. Замашкіна // Молодий вчений : наук. журн. – Херсон : Гельветика, 2017. - № 10 (50). – С. 439-443.
Серія/номер: ;№ 10 (50)
Короткий огляд (реферат): Досліджено і охарактеризовано соціально-педагогічні умови соціальної адаптації дітей з особливими по- требами в освітньому просторі. Здійснено теоретичний аналіз понять «інклюзія», «соціальне середовище», «адаптація», «соціальна адаптація». Визначено, що одним із пріоритетних напрямів політики нашої держави у галузі освіти є створення інклюзивного освітнього середовища, яке матиме практико-орієнтоване втілення сучасних підходів до адаптації та модифікації курикулуму, створення оптимальних соціально-педагогічних умов здобуття якісної освіти, соціалізації та інтеграції дітей у суспільство. Соціальний підхід забезпечується через створення безбар’єрного архітектурного середовища для покращення доступності приміщень, налагодження і підтримку партнерських зв’язків з державними і недержавними організаціями і установами, волонтерство і адвокатство батьків тощо. Представлено зміст соціально-педагогічної моделі соціальної роботи з дітьми з особливими потребами: соціально-педагогічна діяльність соціального працівника, спрямована на становлення і розвиток особистості, її позитивну соціалізацію, корекцію відхилень у соціальному поводженні і функціонуванні, формування духовних і моральних цінностей
Опис: Social and pedagogical conditions of social adaptation of children with special needs in educational space are studied and characterized. Theoretical analysis of the concepts of «inclusion», «social environment», «adaptation», «social adaptation» is implemented. Determined, that one of the priority directions of our state’s policy in the education sector is the creation of an inclusive educational environment that will have a practical-oriented implementation of modern approaches to adaptation and curriculum modification, the creation of optimal social and pedagogical conditions for obtaining quality education, socialization and integration of children in society. The social approach is provided by the creation of a barrier- free architectural environment for improving the availability of premises, establishing and supporting partnerships with state and non-governmental organizations and institutions, the volunteering and advocacy of parents. The content of the social and pedagogical model of social work with children with special needs is presented: social and pedagogical activity of the social worker, aimed at the formation and development of the personality, its positive socialization, correction of deviations in social behavior and functioning, the formation of spiritual and moral values
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/647
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
99 Замашкіна.pdf163.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.