Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/682
Назва: | Рефлексія як психолого-педагогічна категорія |
Автори: | Васильєва, О.А. Васильева, О. Vasylieva, О. |
Ключові слова: | педагогічна рефлексія рефлексивна діяльність професійна рефлексія pedagogical reflexion reflexional activity professional reflexion |
Дата публікації: | 2010 |
Бібліографічний опис: | Васильєва О.А. Рефлексія як психолого-педагогічна категорія / О.А. Васильєва // Педагогіка творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2010. – Вип. 8 (61). – С. 51-57. |
Серія/номер: | ;Вип. 8 (61) |
Короткий огляд (реферат): | Статья посвящена теоретическому анализу философских и психолого-педагогических подходов к изучению понятия «рефлексия». Определены структура, функции и условия развития рефлексии как психолого-педагогической категории. Рассмотрена рефлексивная образовательная середа, ее становление, значение рефлексии в ней. |
Опис: | The article is devoted to a theoretical analysis of philosophical and pedagogical approaches to the investigation of the notion “reflexion”. Structure, functions and conditions of reflexion development as a pedagogical category have been definined in the given article. Reflexion formation environment and it’s the importance have been studied here. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/682 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рефлексiя.pdf | 296.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.