Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/682
Назва: Рефлексія як психолого-педагогічна категорія
Автори: Васильєва, О.А.
Васильева, О.
Vasylieva, О.
Ключові слова: педагогічна рефлексія
рефлексивна діяльність
професійна рефлексія
pedagogical reflexion
reflexional activity
professional reflexion
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Васильєва О.А. Рефлексія як психолого-педагогічна категорія / О.А. Васильєва // Педагогіка творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2010. – Вип. 8 (61). – С. 51-57.
Серія/номер: ;Вип. 8 (61)
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена теоретическому анализу философских и психолого-педагогических подходов к изучению понятия «рефлексия». Определены структура, функции и условия развития рефлексии как психолого-педагогической категории. Рассмотрена рефлексивная образовательная середа, ее становление, значение рефлексии в ней.
Опис: The article is devoted to a theoretical analysis of philosophical and pedagogical approaches to the investigation of the notion “reflexion”. Structure, functions and conditions of reflexion development as a pedagogical category have been definined in the given article. Reflexion formation environment and it’s the importance have been studied here.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/682
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рефлексiя.pdf296.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.