Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/796
Назва: Дослідження змісту програм практичної підготовки економістів у вищих навчальних закладах
Автори: Яковенко, О.І.
Ключові слова: наскрізна програма практик
навчальна
виробнича
переддипломна практика
continuous program practices
training
production
pre-diploma practice
сквозная программа практик
учебная
производственная преддипломная практика
Дата публікації: 2013
Видавництво: К. : НУОУ
Бібліографічний опис: Яковенко О.І. Дослідження змісту програм практичної підготовки економістів у вищих навчальних закладах / Яковенко О.І. // Вісник Національного університету оборони України : Зб. наук. праць. - К. : НУОУ, 2013. - Вип. 6 (37). - С. 170-176.
Серія/номер: ;Вип. 6 (37)
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується зміст практичної підготовки фахівця зі спеціальності «Економіка підприємства». Автор наголошує, що зміст практичної підготовки економістів має суттєві недоліки, які не дозволяють сформувати у майбутнього фахівця ключові компетенції професійної діяпьності. Напрямом вдосконалення практичної підготовки пропонується структуризація практик, яка сприятиме більш послідовній практичній орієнтації професійної діяльності економістів.
Опис: The article examines the content of practical training in the specialty "Business Economics". It’s observed that most universities offer to their students a set of practices that includes: training, computer, industrial and diploma, however, some schools choose other practical training of students. The author notes that the content of practical training of economists has significant flaws that do not provide future expert professional core competencies. The general lack of educational practices in higher education is determined by reflection and learning process duplication practical seminars - solving practical problems, analysis of cases that are not complex and not conducive to a proper level of practice- orientation of the educational process. Direction of improving the practical training offered structuring practices that promote more consistent practical orientation of professional economists. In this article we propose the following logical structure organization of students: the 2d course - teaching practice in information technology, the 3d course - teaching and evaluation practices; the 4 th course - manufacturing practice, the 5 th course -pre-diploma practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/796
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яковенко 5.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.