Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/798
Назва: | Досвід США в удосконаленні вітчизняної економічної освіти |
Інші назви: | U.S. experience concerning the improvement of home economic education |
Автори: | Яковенко, О. Yakovenko, О. |
Ключові слова: | вища економічна освіта США бізнес-школи підготовка фахівців-економістів практичне навчання інтерактивне навчання высшее экономическое образование США бизнес-школы подготовка специалистов-экономистов практическое обучение интерактивное обучение U.S. higher economic education business schools the training of economists practical training online training |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Хмельницький : ХНУ |
Бібліографічний опис: | Яковенко О. Досвід США в удосконаленні вітчизняної економічної освіти / О. Яковенко // Порівняльна професійна педагогіка : наук. журнал / голов. ред. Н.М. Бідюк. - Київ-Хмельницький : ХНУ, 2012. - № 2 (4). - С. |
Серія/номер: | ;№ 2 (4) |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано роботи науковців, присвячені дослідженню особливостей навчання економістів у США. Виділено структуру американської економічної освіти. Охарактеризовано окремі методики, що застосовуються при навчанні економістів у США з розподілом за рівнями освіти: бакалавр, магістр та післядипломна освіта. Особливу увагу приділено висвітленню особливостей навчання у школах бізнесу як найбільш передових та практико-орієнтованих навчальних закладах. Проаналізовано підходи і методи навчання у провідних бізнес-школах США, зокрема, метод досліджень, залучення до викладання практиків, навчання в середовищі компанії, кейс-метод. Визначено важливість іноземного досвіду та наголошено на необхідності застосування інтерактивних методів у викладанні економічних дисциплін у вітчизняних ВHЗ. |
Опис: | The works o f scholars devoted to studying the features o f economists ’ training in the United States have been analyzed. Structure o f American economic education has been determined. Some methods used in the training o f economists in the United States and differentiated by the level o f education — Bachelor, Master and postgraduate education — have been characterized. Particular attention has been paid to the characteristics o f learning in business schools as the most advanced and practice- oriented schools. The approaches and methods o f teaching at leading business schools in the U.S., in particular, the method o f research, involving practitioners’ teaching, education within businesses, case-method have been analyzed. The importance o f international experience has been determined; the necessity o f using interactive methods in teaching economic disciplines at home universities has been substantiated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/798 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Яковенко 7.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.