Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/798
Назва: Досвід США в удосконаленні вітчизняної економічної освіти
Інші назви: U.S. experience concerning the improvement of home economic education
Автори: Яковенко, О.
Yakovenko, О.
Ключові слова: вища економічна освіта США
бізнес-школи
підготовка фахівців-економістів
практичне навчання
інтерактивне навчання
высшее экономическое образование США
бизнес-школы
подготовка специалистов-экономистов
практическое обучение
интерактивное обучение
U.S. higher economic education
business schools
the training of economists
practical training
online training
Дата публікації: 2012
Видавництво: Хмельницький : ХНУ
Бібліографічний опис: Яковенко О. Досвід США в удосконаленні вітчизняної економічної освіти / О. Яковенко // Порівняльна професійна педагогіка : наук. журнал / голов. ред. Н.М. Бідюк. - Київ-Хмельницький : ХНУ, 2012. - № 2 (4). - С.
Серія/номер: ;№ 2 (4)
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано роботи науковців, присвячені дослідженню особливостей навчання економістів у США. Виділено структуру американської економічної освіти. Охарактеризовано окремі методики, що застосовуються при навчанні економістів у США з розподілом за рівнями освіти: бакалавр, магістр та післядипломна освіта. Особливу увагу приділено висвітленню особливостей навчання у школах бізнесу як найбільш передових та практико-орієнтованих навчальних закладах. Проаналізовано підходи і методи навчання у провідних бізнес-школах США, зокрема, метод досліджень, залучення до викладання практиків, навчання в середовищі компанії, кейс-метод. Визначено важливість іноземного досвіду та наголошено на необхідності застосування інтерактивних методів у викладанні економічних дисциплін у вітчизняних ВHЗ.
Опис: The works o f scholars devoted to studying the features o f economists ’ training in the United States have been analyzed. Structure o f American economic education has been determined. Some methods used in the training o f economists in the United States and differentiated by the level o f education — Bachelor, Master and postgraduate education — have been characterized. Particular attention has been paid to the characteristics o f learning in business schools as the most advanced and practice- oriented schools. The approaches and methods o f teaching at leading business schools in the U.S., in particular, the method o f research, involving practitioners’ teaching, education within businesses, case-method have been analyzed. The importance o f international experience has been determined; the necessity o f using interactive methods in teaching economic disciplines at home universities has been substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/798
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яковенко 7.pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.