Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурдуй, С.-
dc.contributor.authorFurdui, S.-
dc.date.accessioned2019-11-28T08:13:01Z-
dc.date.available2019-11-28T08:13:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФурдуй С. Конструктивне соціальне партнерство в інклюзивній освіті: зарубіжний досвід / С. Фурдуй // Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії : зб. наук. праць за матеріалами Міжнародної наук.-практ. конференції (25 квітня 2019 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – С. 132-134.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/836-
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.titleКонструктивне соціальне партнерство в інклюзивній освіті: зарубіжний досвідuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурдуй_С._Збірник _ІДГУ_Конф. 25-05-19_Соціал._портн..pdfонструктивне соціальне партнерство в інклюзивній освіті: зарубіжний досвід667.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.