Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/836
Назва: Конструктивне соціальне партнерство в інклюзивній освіті: зарубіжний досвід
Автори: Фурдуй, С.
Furdui, S.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Фурдуй С. Конструктивне соціальне партнерство в інклюзивній освіті: зарубіжний досвід / С. Фурдуй // Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії : зб. наук. праць за матеріалами Міжнародної наук.-практ. конференції (25 квітня 2019 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – С. 132-134.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/836
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурдуй_С._Збірник _ІДГУ_Конф. 25-05-19_Соціал._портн..pdfонструктивне соціальне партнерство в інклюзивній освіті: зарубіжний досвід667.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.