Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://hdl.handle.net/123456789/839| Назва: | Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри | 
| Автори: | Фурдуй, С.Б. Furdui, S.  | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Видавництво: | Херсон : Видавництво «Молодий вчений» | 
| Бібліографічний опис: | Фурдуй С. Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри / С. Фурдуй // Проблеми реформування педагогічної науки та освіти : Матеріали науково-практичної конференції (м. Ужгород, 15-16 лютого 2019 року). – Херсон : Видавництво «Молодий вчений», 2019. – С. 87-90. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/839 | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові статті | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 6_Фурдуй_С_Збірник_Ужгород_15-02-19.pdf | Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри | 450.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.