Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/839
Назва: | Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри |
Автори: | Фурдуй, С.Б. Furdui, S. |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Херсон : Видавництво «Молодий вчений» |
Бібліографічний опис: | Фурдуй С. Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри / С. Фурдуй // Проблеми реформування педагогічної науки та освіти : Матеріали науково-практичної конференції (м. Ужгород, 15-16 лютого 2019 року). – Херсон : Видавництво «Молодий вчений», 2019. – С. 87-90. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/839 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6_Фурдуй_С_Збірник_Ужгород_15-02-19.pdf | Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри | 450.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.