Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/839
Назва: Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри
Автори: Фурдуй, С.Б.
Furdui, S.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Херсон : Видавництво «Молодий вчений»
Бібліографічний опис: Фурдуй С. Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри / С. Фурдуй // Проблеми реформування педагогічної науки та освіти : Матеріали науково-практичної конференції (м. Ужгород, 15-16 лютого 2019 року). – Херсон : Видавництво «Молодий вчений», 2019. – С. 87-90.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/839
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_Фурдуй_С_Збірник_Ужгород_15-02-19.pdfМодель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри450.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.