Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/857
Назва: Субʼєкт-субʼєктна взаємодія як пріоритет педагогіки толерантності та особистісно-професійної підготовки майбутнього фахівця
Інші назви: Subject-Subject Interaction as a Priority of Pedagogy of Tolerance and Personal and Professional Training of the Future Factor
Автори: Кічук, Н.
Kіchuk, N.
Ключові слова: толерантність
педагогіка толерантності
освітній процес вищої школи
суб'єкт-суб'єктна взаємодія
tolerance
pedagogy of tolerance
educational process of higher school
subjectsubject interaction
Дата публікації: 2019
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Кічук Н. Субʼєкт-субʼєктна взаємодія як пріоритет педагогіки толерантності та особистісно-професійної підготовки майбутнього фахівця / Н. Кічук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 42. – С. 99-103.
Серія/номер: Педагогічні науки;42;
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлюються переваги суб'єкт-суб'єктного типу соціальних взаємин у контексті пріоритетів педагогіки толерантності. Схарактеризовано підходи, що спроможні посилити дієво-практичний характер освітнього процесу в закладі вищої освіти задля більш продуктивного розвитку у студентів толерантності як особистісної якості та формування їхньої професійної компетентності в аспектах виховання толерантності у вихованців. Закцентовано увагу на освіті як культуро відповідне та культуро утворювальне середовище. Така площина осмислення постулатів педагогіки толерантності підвищує роль вищої школи у полікультурному вихованні студентства.
Опис: The article highlights the advantages of the subject-subjective type of social relationships in the context of the priorities of pedagogy of tolerance. The approaches that are able to strengthen the practical and practical nature of the educational process in the institution of higher education are described for the purpose of more productive development of students of tolerance as a personal quality and the formation of their professional competence in aspects of education of tolerance among pupils. The emphasis is on education as an appropriate cultural and educational environment. Such a plane of understanding the postulates of tolerance pedagogy increases the role of higher education in multicultural education of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/857
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кічук_Н_НВ_42.pdfСубʼєкт-субʼєктна взаємодія як пріоритет педагогіки толерантності та особистісно-професійної підготовки майбутнього фахівця797.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.