Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/915
Назва: La valeur pragmatique des moyens grammaticaux du texte publicitaire
Інші назви: Pragmatic meaning of grammatical means in an advertising text
Прагматичне значення граматичних засобів реклами
Автори: Стародедова, Л.
Starodedova, L.
Стародєдова, Л.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Стародедова Л. La valeur pragmatique des moyens grammaticaux du texte publicitaire / Л. Стародедова // Text et culture : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 1. – С. 64-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/915
Розташовується у зібраннях:Text et culture

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стародедова_Л_text-et-culture__1.pdfLa valeur pragmatique des moyens grammaticaux du texte publicitaire541.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.