Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/955
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПенькова, С.-
dc.date.accessioned2020-01-10T08:35:26Z-
dc.date.available2020-01-10T08:35:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПенькова С. Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі / С. Пенькова // Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії : зб. наук. праць за матеріалами Міжнародної наук.-практ. конференції (25 квітня 2019 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – С. 95-97.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/955-
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.titleШляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пенькова_С_25.04.2019_(конф_Соц_партнерство_в_інклюз_освіті).pdfШляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі666.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.