Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/955
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пенькова, С. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-10T08:35:26Z | - |
dc.date.available | 2020-01-10T08:35:26Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Пенькова С. Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі / С. Пенькова // Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії : зб. наук. праць за матеріалами Міжнародної наук.-практ. конференції (25 квітня 2019 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – С. 95-97. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/955 | - |
dc.publisher | Ізмаїл : РВВ ІДГУ | uk_UA |
dc.title | Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пенькова_С_25.04.2019_(конф_Соц_партнерство_в_інклюз_освіті).pdf | Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі | 666.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.