Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/955
Назва: Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі
Автори: Пенькова, С.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Пенькова С. Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі / С. Пенькова // Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії : зб. наук. праць за матеріалами Міжнародної наук.-практ. конференції (25 квітня 2019 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – С. 95-97.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/955
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пенькова_С_25.04.2019_(конф_Соц_партнерство_в_інклюз_освіті).pdfШляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі666.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.