Короткий опис (реферат):
Кваліфікаційна робота вміщує такі етапи дослідження:
1) Приведена характеристика особливостей розвитку дітей у молодшому шкільному віці. Розглянуті інноваційні педагогічні освітні технології в навчанні.
2) Виділені особливості формування творчих здібностей та розвиток творчого мислення молодшого школяра. Описані загальні аспекти використання інноваційних педагогічних технологій на уроках у початковій школі. Грамотне використання цих засобів розвиває освітні ресурси сучасного уроку та оптимізує навчальний процес. Впровадження інноваційних технологій в освітній процес, дає переваги не тільки учням, а й викладачам.
3) Визначені особливості розвитку творчої уяви і фантазії молодших школярів. Описано процес використання мультимедійних технологій, як засобу розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку.
4) Розглянуто процес впровадження заходів із залученням інноваційних педагогічних технологій.
5) Проаналізована ефективність впроваджених інноваційних педагогічних заходів; проведення контрольного експерименту. Визначено, що розвиток творчих здібностей молодших школярів перебуває на високому рівні.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work contains the following stages of the study:
1) The characteristics of the development of children in early school age are presented. Innovative pedagogical educational technologies in training are considered.
2) Selected features of the formation of creative abilities and the development of creative thinking of the younger student. The general aspects of the use of innovative pedagogical technologies in primary school lessons are described. The competent use of these tools develops the educational resources of the modern lesson and optimizes the educational process. The introduction of innovative technologies into the educational process gives benefits not only to students but also to teachers.
3) The peculiarities of the development of creative imagination and fantasy of younger students are determined. The process of using multimedia technologies as a means of developing the creative abilities of young school children is described.
5) The process of implementing measures involving innovative pedagogical technologies is considered.
6) The effectiveness of innovative pedagogical measures implemented is analyzed; conducting a control experiment. It is determined that the development of creative abilities of younger students is at a high level.