Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Особливості організації корекційної роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ігнатьєва, Ольга Володимирівна
dc.contributor.author Ihnatieva, O.
dc.contributor.author Игнатьева, О.В.
dc.date.accessioned 2020-01-28T08:04:15Z
dc.date.available 2020-01-28T08:04:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ігнатьєва О.В. Особливості організації корекційної роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта / Кер.: д-р. пед. наук, проф. Федоренко С.В. - Ізмаїл, 2019. - 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1024
dc.description Actual problem of our time is the problem of training and education of children with special educational needs, particularly with autism spectrum disorders. Such violations are manifested in childhood and is characterized by profound changes in emotional and communicative spheres of the child, such as behavioral disorders, speech communication and socialisation. The objectives of this work are the characterization of the main categories of violations of psychophysical development of children, the justification of the concept of "autism spectrum disorders", the study of features of psycho-emotional development of children with autistic disorders, study of the organization of correctional work with children with autism spectrum disorders and the development of guidelines for the organization of such work. The master's work is extensively covered the problem of the research: analysis of scientific aspects related to the chosen theme, revealed methodological features and ergonomic requirements for the organization of correctional work with children with autistic disorders presents the results of the conducted research on working with children with autism. The directions of the organization and improvement of the correctional work with children with autism spectrum disorders showed that the structure of the ergonomic requirements of the pedagogical design of educational process involves the implementation of learning objectives, content of lessons, the form and structure of classes, methods, activities teacher and learner, and control systems. The results of the study showed that autistic children had significantly improved ideas and knowledge, the level of speech component. The structure of the work presents an introduction, three chapters, General conclusions, list of references (77 items) and applications. uk_UA
dc.description.abstract Актуальною проблемою сьогодення є проблема навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема, дітей з розладами аутистичного спектру. Такі порушення проявляються в дитячому віці та характеризуються глибокими змінами в психоемоційній та комунікативній сферах дитини, а саме: порушеннями поведінки, мовленнєвої комунікації та соціалізації. Завдання даної роботи полягають у характеристиці основних категорій порушень психофізичного розвитку дітей, обґрунтуванні поняття «розлади аутистичного спектру», вивченні особливостей психоемоційного розвитку дітей з аутистичними порушеннями, проведенні дослідження з організації корекційної роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру та розробленні методичних рекомендацій щодо організації такої роботи. В магістерській роботі ґрунтовно висвітлено проблему дослідження: проаналізовано наукові аспекти, пов’язані з обраною тематикою, розкрито методичні особливості та ергономічні вимоги щодо організації корекційної роботи з дітьми з аутистичними порушеннями, представлено результати проведеного дослідження щодо роботи з дітьми-аутистами. Запропоновані напрями організації та вдосконалення корекційної роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру засвідчили, що структура ергономічних вимог педагогічного проектування освітнього процесу включає реалізацію цілей навчання, змісту матеріалу заняття, форми і структури заняття, методів діяльності педагога й учня, а також системи контролю. Результати проведеного дослідження підтвердили, що в дітей-аутистів значно покращилися уявлення та знання, рівень розвитку мовленнєвого компоненту. Структура роботи представлена вступом, трьома розділами, загальними висновками, списком використаних джерел (77 найменувань) та додатками. uk_UA
dc.subject порушення психофізичного розвитку uk_UA
dc.subject емоційно-комунікативна сфера uk_UA
dc.subject порушення емоційно-комунікативної сфери uk_UA
dc.subject розлади аутистичного спектру uk_UA
dc.subject діти-аутисти uk_UA
dc.subject корекційна робота з дітьми-аутистами uk_UA
dc.subject violations of mental and physical development uk_UA
dc.subject emotional and communicative sphere uk_UA
dc.subject the violation of the emotional-communication uk_UA
dc.subject autism spectrum disorders uk_UA
dc.subject autistic children uk_UA
dc.subject correctional work with children with autism uk_UA
dc.subject нарушения психофизического развития uk_UA
dc.subject эмоционально-коммуникативная сфера uk_UA
dc.subject нарушение эмоционально-коммуникативной сферы uk_UA
dc.subject расстройства аутистического спектра uk_UA
dc.subject дети-аутисты uk_UA
dc.subject коррекционная работа с детьми-аутистами uk_UA
dc.title Особливості організації корекційної роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of the organization of correctional work with children with autism spectrum disorders uk_UA
dc.title.alternative Особенности организации коррекционной работы с детьми с расстройствами аутистического спектра uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу