Короткий опис (реферат):
Проведені дослідження показали, що ефективність
упровадження інноваційних розробок на підприємствах, зорієнтованих на підвищення
обсягів товарної продукції, залежать не тільки від розмірів приросту обсягів реалізації,
зниження їх собівартості й зростання цін, але й від вихідного стану виробництва,
вираженого у співвідношенні постійних та змінних витрат і сформованого рівня
рентабельності продукції. Перевищення ефекту, викликаного зниженням собівартості
продукції, над ефектом зростання обсягів реалізованого товару забезпечує та інноваційна
розробка, яку за інших рівних умов упроваджують на підприємствах, що мають більш високі показники частки постійних витрат, а рентабельність продукції нижчу. Одержані
результати дослідження виконані авторами вперше на основі прикладів діяльності
конкретного підприємства харчової промисловості.
Суть розробки, основні результати:
The conducted research demonstrated that the efficiency of
implementation of innovative developments at industrial enterprises which are directed towards an
increase in sales volumes depend not only on marginal output volume, a decrease in the cost of
production and an increase in sales prices, but also on an initial state of production expressed via a
ratio of fixed costs to variable costs and a resulting level of production profitability accordingly. A
higher economic effect is provided by an innovative development which – all else equal – is
implemented on enterprises that have a higher share of fixed costs in the total structure and a lower
output profitability respectively. The obtained research results are performed by the authors for a first time based on examples of a specific food processing enterprise.