Короткий опис (реферат):
У даній роботі розглянуто і проаналізовано систему підготовки практичного психолога до корекційної роботи з молодшими школярами.
Доведено, що підготовка майбутнього психолога до корекційної роботи здійснюється завдяки практичній реалізації системи формування готовності до даного виду професійної діяльності, яка є комплексом взаємопов’язаних компонентів, що забезпечують її цілеспрямованість і послідовність. Конкретизивано зміст програми підготовки до корекційної роботи, яка поєднувала теоретичні, практичні, психологічні знання, психологічну практику, спрямовану на активізацію підготовки майбутніх практичних психологів і практичну реалізацію майбутньої корекційної діяльності. Стверджується, що ефективність дослідно-експериментальної роботи залежить від дотримання принципів системності, планування, інтеграції теорії і практики, поєднання керівництва і самостійності студентів, надання провідного значення активній самостійній, навчальній і науково-дослідній роботі студентів. Доведено, що умовою ефективного функціонування системи підготовки стала синхронність формування компонентів готовності.
Суть розробки, основні результати:
Characteristics of the system of training a practical psychologist for corrective work with primary school students. The system of training a practical psychologist for correctional work with younger students is considered and analyzed in this paper. It is argued that the preparation of the future psychologist for corrective work is carried out with the help of the practical implementation of the system for the formation of readiness for a given type of professional activity, which is a complex of interconnected components that ensure its focus and consistency. The content of the preparation program for correctional work is a combination of theoretical, practical, psychological knowledge, psychological practice aimed at enhancing the preparation of future practical psychologists and the practical implementation of future correctional activities is specified. It is argued that the effectiveness of experimental work depends on compliance with the principles of consistency, planning, integration of theory and practice, a combination of leadership and student independence, providing leading values for active independent, educational and research work of students. It is proved that the synchronization of the formation of readiness components has become a condition for the effectiveness of the functioning of the training system.