Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Характеристика системи підготовки практичного психолога до корекційної роботи з молодшими школярами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васильєва, О.А.
dc.contributor.author Vasylieva, O.
dc.date.accessioned 2020-05-27T13:35:43Z
dc.date.available 2020-05-27T13:35:43Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Васильєва О.А. Характеристика системи підготовки практичного психолога до корекційної роботи з молодшими школярами / О.А. Васильєва // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукраїнський науково-практичний журнал. – К. : Гнозис, 2019. – Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – №4 . – Кн. 1. – Том І (83). – С. 499-509. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1175
dc.description Characteristics of the system of training a practical psychologist for corrective work with primary school students. The system of training a practical psychologist for correctional work with younger students is considered and analyzed in this paper. It is argued that the preparation of the future psychologist for corrective work is carried out with the help of the practical implementation of the system for the formation of readiness for a given type of professional activity, which is a complex of interconnected components that ensure its focus and consistency. The content of the preparation program for correctional work is a combination of theoretical, practical, psychological knowledge, psychological practice aimed at enhancing the preparation of future practical psychologists and the practical implementation of future correctional activities is specified. It is argued that the effectiveness of experimental work depends on compliance with the principles of consistency, planning, integration of theory and practice, a combination of leadership and student independence, providing leading values for active independent, educational and research work of students. It is proved that the synchronization of the formation of readiness components has become a condition for the effectiveness of the functioning of the training system. uk_UA
dc.description.abstract У даній роботі розглянуто і проаналізовано систему підготовки практичного психолога до корекційної роботи з молодшими школярами. Доведено, що підготовка майбутнього психолога до корекційної роботи здійснюється завдяки практичній реалізації системи формування готовності до даного виду професійної діяльності, яка є комплексом взаємопов’язаних компонентів, що забезпечують її цілеспрямованість і послідовність. Конкретизивано зміст програми підготовки до корекційної роботи, яка поєднувала теоретичні, практичні, психологічні знання, психологічну практику, спрямовану на активізацію підготовки майбутніх практичних психологів і практичну реалізацію майбутньої корекційної діяльності. Стверджується, що ефективність дослідно-експериментальної роботи залежить від дотримання принципів системності, планування, інтеграції теорії і практики, поєднання керівництва і самостійності студентів, надання провідного значення активній самостійній, навчальній і науково-дослідній роботі студентів. Доведено, що умовою ефективного функціонування системи підготовки стала синхронність формування компонентів готовності. uk_UA
dc.publisher К. : Гнозис uk_UA
dc.subject корекційна робота uk_UA
dc.subject практичний психолог uk_UA
dc.subject підготовка uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject неуспішність uk_UA
dc.subject correctional work uk_UA
dc.subject practical psychologist uk_UA
dc.subject preparation uk_UA
dc.subject professional activity uk_UA
dc.subject poor grades uk_UA
dc.title Характеристика системи підготовки практичного психолога до корекційної роботи з молодшими школярами uk_UA
dc.title.alternative Psychologists’ preparation of for psychocorrectional work with students uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу