Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Організація дослідницької діяльності студентів з освітніх вимірювань

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Івлієва, О.М.
dc.contributor.author Ivlieva, O.
dc.date.accessioned 2020-06-01T19:47:44Z
dc.date.available 2020-06-01T19:47:44Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Івлієва О.М. Організація дослідницької діяльності студентів з освітніх вимірювань / О.М.Івлієва // Комп'ютер у школі та сім'ї : науково-методичний журнал. – К. : ФОП Вероцький С.В., 2019. – Вип. 2(154). – С. 16-22. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1208
dc.description the proposed method of carrying out the research task by students receiving specialization "Educational measurements". Illustrates the use of mathematical and statistical tools in the organization of pedagogical research. Proposed types of works take into account the spectrum of basic skills of listeners, and the development of a mathematical apparatus takes place in an applied plane, saturated with concrete examples
dc.description.abstract Запропонована методика виконання дослідницького завдання студентами, що отримують спеціалізацію "Освітні вимірювання". Ілюструється застосування математико-статистичного інструментарію при організації педагогічного дослідження. Запропоновані види робіт ураховують специфіку й рівень базової кваліфікації слухачів, завдяки чому освоєння математичного апарату відбувається в прикладній галузі, насиченій конкретними прикладами та з використанням відповідної термінології. Проведена робота дозволила отримати висновки щодо впливову виокремлених факторів на успішність студентів, що базується на використанні статистичних методів; проілюструвала методику проведення та формулювання висновків. Процес вивчення дисциплін побудовано таким чином, що окрім традиційних лекцій, практичних та лабораторних занять, студенти задіяні у творчих проектах. Характерною особливістю системи підготовки суб'єктів навчання зі спеціальностей "Освітні вимірювання" є необхідність отримання фахівця, чия професійна діяльність розгортається в галузі педагогічного оцінювання, тестування та моніторингу якості освіти. Зазначено, що якщо проблеми підготовки до проведення тестувальної діяльності вирішуються нескладно, то отримання реальних матеріалів для проведення глибокого статистичного аналізу викликає проблеми. Тому для навчального проекту обрано дослідження найбільш доступного матеріалу — результатів дослідження студентського колективу. Показано, що подібний підхід є правильний, оскільки забезпечує для суб'єктів навчання можливість оперування даними, походження яких для них зрозуміле. Другим позитивним результатом навчання за запропонованою методикою є суттєвий вплив результатів самоаналізу на ставлення студентів до процесу навчання. uk_UA
dc.description.abstract the proposed method of carrying out the research task by students receiving specialization "Educational measurements". Illustrates the use of mathematical and statistical tools in the organization of pedagogical research. Proposed types of works take into account the spectrum of basic skills of listeners, and the development of a mathematical apparatus takes place in an applied plane, saturated with concrete examples
dc.publisher К. : ФОП Вероцький С.В. uk_UA
dc.subject освітні вимірювання uk_UA
dc.subject математично-статистичні методи uk_UA
dc.subject факторний аналіз uk_UA
dc.subject якість освіти uk_UA
dc.subject educational measurements uk_UA
dc.subject mathematical-statistical methods in educational measurements uk_UA
dc.subject factors influencing students' success uk_UA
dc.title Організація дослідницької діяльності студентів з освітніх вимірювань uk_UA
dc.title.alternative Organization of research activities of students of educational measurements uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу