Короткий опис (реферат):
Статтю присвячено питанням формування критичного мислення
як нового підходу формування компетенцій майбутнього фахівця в
умовах педагогічної взаємодії. Описані недоліки та негативні явища
сучасної системи вищої освіти. Вивчені передумови необхідності
формування критичного мислення у студентів. Відокремлені якості особистості, якими повинен володіти студент вузу в сучасних
умовах; специфічні компетенції, які формується у вищій школі.
Проаналізовано сучасне розуміння критичного мислення. Охарактеризоване критичне мислення як мислення соціальне; досліджені
фактори вміння студентів працювати в команді в процесі педагогічної взаємодії. Розроблена модель формування критичного мислення
студентів вузу в умовах педагогічної взаємодії.
Суть розробки, основні результати:
The article is devoted to the formation of critical thinking
as a new approach to the formation of competences of the future specialist
in the conditions of pedagogical interaction. Described the shortcomings
and negative phenomena of the modern system of higher education. The
prerequisites for the formation of critical thinking in students are studied.
The personality traits that a university student should have in modern
conditions are highlighted; specific competencies that are formed in higher
education. Analyzed the modern understanding of critical thinking. Critical
thinking is characterized as social thinking; factors of students' ability to
work in a team in the process of pedagogical interaction are investigated.
A model for the formation of the critical thinking of university students in
terms of pedagogical interaction has been developed.