Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Розвиток критичного та творчого мислення студентів ВНЗ в умовах педагогічної взаємодії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Драгієва, Л.В.
dc.contributor.author Dragieva, L.
dc.contributor.author Drahijewa, L.
dc.contributor.author Драгиева, Л.
dc.date.accessioned 2020-06-03T20:47:16Z
dc.date.available 2020-06-03T20:47:16Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Драгієва Л.В. Розвиток критичного та творчого мислення студентів ВНЗ в умовах педагогічної взаємодії / Л.В. Драгієва // European Humanities Studies: State and Society / EUROPEJSKIE STUDIA HUMANISTYCZNE: Państwo i Społeczeństwo. – Poland-Ukraine : East European Institute of Psychology, 2019. – Issue 1 (II). – Р. 228-245. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1219
dc.description The article is devoted to the formation of critical thinking as a new approach to the formation of competences of the future specialist in the conditions of pedagogical interaction. Described the shortcomings and negative phenomena of the modern system of higher education. The prerequisites for the formation of critical thinking in students are studied. The personality traits that a university student should have in modern conditions are highlighted; specific competencies that are formed in higher education. Analyzed the modern understanding of critical thinking. Critical thinking is characterized as social thinking; factors of students' ability to work in a team in the process of pedagogical interaction are investigated. A model for the formation of the critical thinking of university students in terms of pedagogical interaction has been developed. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено питанням формування критичного мислення як нового підходу формування компетенцій майбутнього фахівця в умовах педагогічної взаємодії. Описані недоліки та негативні явища сучасної системи вищої освіти. Вивчені передумови необхідності формування критичного мислення у студентів. Відокремлені якості особистості, якими повинен володіти студент вузу в сучасних умовах; специфічні компетенції, які формується у вищій школі. Проаналізовано сучасне розуміння критичного мислення. Охарактеризоване критичне мислення як мислення соціальне; досліджені фактори вміння студентів працювати в команді в процесі педагогічної взаємодії. Розроблена модель формування критичного мислення студентів вузу в умовах педагогічної взаємодії. uk_UA
dc.publisher Kyiv : East European Institute of Psychology uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject педагогічна взаємодія uk_UA
dc.subject critical thinking uk_UA
dc.subject higher education uk_UA
dc.subject pedagogical interaction uk_UA
dc.subject myślenie krytyczne uk_UA
dc.subject szkolnictwo wyższe uk_UA
dc.subject interakcja pedagogiczna uk_UA
dc.subject критическое мышление uk_UA
dc.subject высшее образование uk_UA
dc.subject педагогическое взаимодействие uk_UA
dc.title Розвиток критичного та творчого мислення студентів ВНЗ в умовах педагогічної взаємодії uk_UA
dc.title.alternative Development of critical and creative thinking of university students in conditions of pedagogical interaction uk_UA
dc.title.alternative Rozwój krytycznego i kreatywnego myślenia studentów uczelni w warunkach interakcji pedagogicznej uk_UA
dc.title.alternative Развитие критического и творчес- кого мышления студентов вузов в условиях педагогическо- го взаимодействия uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу