Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Практико-ориентированный подход к формированию творческого потенциала будущих преподавателей технологий

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Драгиева, Л.В.
dc.contributor.author Драгієва, Л.
dc.date.accessioned 2020-06-03T21:58:28Z
dc.date.available 2020-06-03T21:58:28Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Драгиева Л.В. Практико-ориентированный подход к формированию творческого потенциала будущих преподавателей технологий / Л.В. Драгиева // Образование: традиции и инновации : мат. междунар. науч.-практ. конф. (27 декабря 2012 года) / отв. ред. Уварина Н. В. – Прага : WORLD PRESS s.r.o., 2013. – С. 151-156. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1221
dc.description У статті розглянуто особливості практико-орієнтованого підходу до формування творчого потенціалу майбутніх викладачів технологій та шляхи підвищення ефективності підготовки фахівців з даного курсу uk_UA
dc.description.abstract The article discusses the features of a practice-oriented approach to the formation of the creative potential of future technology teachers and ways to improve the effectiveness of training for this course uk_UA
dc.publisher Прага, Чешская Республика : WORLD PRESS s.r.o. uk_UA
dc.subject творчий потенціал uk_UA
dc.subject практико-орієнтований підхід uk_UA
dc.subject творча особистість uk_UA
dc.subject навчальна та інформаційна діяльність uk_UA
dc.subject the creative potential uk_UA
dc.subject the praktiko-focused approach uk_UA
dc.subject the creative person uk_UA
dc.subject educational and informative activity uk_UA
dc.title Практико-ориентированный подход к формированию творческого потенциала будущих преподавателей технологий uk_UA
dc.title.alternative Praktiko-focused approach to formation of creative potential of future teachers of technologies uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу