Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Колективізація в Придунав’ї (1940-1953 рр.): використання мультимедійних презентацій в шкільному курсі «Історія рідного краю»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Градинар, Г.
dc.contributor.author Hradynar, H.
dc.date.accessioned 2020-11-26T18:13:45Z
dc.date.available 2020-11-26T18:13:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Градинар Г. Колективізація в Придунав’ї (1940-1953 рр.): використання мультимедійних презентацій в шкільному курсі «Історія рідного краю» / Г. Градинар // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Історичні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 46. – С.51-58. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1271
dc.description The article covers the agrarian policy of the Soviet government towards the villages of the Ukrainian Danube region in the period under study. It is shown that politically, with the help of collectivization of peasant farms, the Soviet government tried to suppress the national liberation movement, and economically - to create a strong mechanism for controlling the production and distribution of agricultural products, to lay the foundations for a totalitarian system. The role and significance of the use of multimedia presentations of education in the process of studying material about the native land are also determined. Features of their use as the most effective and multifunctional means which integrates huge educational resources are revealed. uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлено аграрну політику радянської влади щодо сіл Українського Подунав’я у досліджуваний період. Показано, що у політичному відношенні за допомогою колективізації селянських господарств радянська влада намагалася придушити національно-визвольний рух, а в економічному – створити міцний механізм контролю за виробництвом і розподілом сільськогосподарської продукції, закласти підґрунтя тоталітарній системі. Також визначено роль і значення застосування мультимедійних презентацій навчання у процесі вивчення матеріалу про рідний край. Розкриті особливості їх використання, як найбільш ефективного та багатофункціонального засобу, який інтегрує величезні освітні ресурси. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Історичні науки;46
dc.subject Українське Подунав’я uk_UA
dc.subject селянство uk_UA
dc.subject колективізація uk_UA
dc.subject тоталітарна система uk_UA
dc.subject мультимедійні презентації uk_UA
dc.subject пояснювально-ілюстративний метод навчання uk_UA
dc.subject краєзнавство uk_UA
dc.subject колгосп uk_UA
dc.subject Ukrainian Danube uk_UA
dc.subject peasantry uk_UA
dc.subject collectivization uk_UA
dc.subject totalitarian system uk_UA
dc.subject multimedia presentations uk_UA
dc.subject explanatory-illustrative method of teaching uk_UA
dc.subject local lore uk_UA
dc.subject collective farm uk_UA
dc.title Колективізація в Придунав’ї (1940-1953 рр.): використання мультимедійних презентацій в шкільному курсі «Історія рідного краю» uk_UA
dc.title.alternative Collectivization in the Danube (1940-1953): use of multimedia presentations in the school course «History of the native land» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу