Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Градинар, Г. | |
dc.contributor.author | Hradynar, H. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-26T18:13:45Z | |
dc.date.available | 2020-11-26T18:13:45Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Градинар Г. Колективізація в Придунав’ї (1940-1953 рр.): використання мультимедійних презентацій в шкільному курсі «Історія рідного краю» / Г. Градинар // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Історичні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 46. – С.51-58. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1271 | |
dc.description | The article covers the agrarian policy of the Soviet government towards the villages of the Ukrainian Danube region in the period under study. It is shown that politically, with the help of collectivization of peasant farms, the Soviet government tried to suppress the national liberation movement, and economically - to create a strong mechanism for controlling the production and distribution of agricultural products, to lay the foundations for a totalitarian system. The role and significance of the use of multimedia presentations of education in the process of studying material about the native land are also determined. Features of their use as the most effective and multifunctional means which integrates huge educational resources are revealed. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено аграрну політику радянської влади щодо сіл Українського Подунав’я у досліджуваний період. Показано, що у політичному відношенні за допомогою колективізації селянських господарств радянська влада намагалася придушити національно-визвольний рух, а в економічному – створити міцний механізм контролю за виробництвом і розподілом сільськогосподарської продукції, закласти підґрунтя тоталітарній системі. Також визначено роль і значення застосування мультимедійних презентацій навчання у процесі вивчення матеріалу про рідний край. Розкриті особливості їх використання, як найбільш ефективного та багатофункціонального засобу, який інтегрує величезні освітні ресурси. | uk_UA |
dc.publisher | Ізмаїл : РВВ ІДГУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Історичні науки;46 | |
dc.subject | Українське Подунав’я | uk_UA |
dc.subject | селянство | uk_UA |
dc.subject | колективізація | uk_UA |
dc.subject | тоталітарна система | uk_UA |
dc.subject | мультимедійні презентації | uk_UA |
dc.subject | пояснювально-ілюстративний метод навчання | uk_UA |
dc.subject | краєзнавство | uk_UA |
dc.subject | колгосп | uk_UA |
dc.subject | Ukrainian Danube | uk_UA |
dc.subject | peasantry | uk_UA |
dc.subject | collectivization | uk_UA |
dc.subject | totalitarian system | uk_UA |
dc.subject | multimedia presentations | uk_UA |
dc.subject | explanatory-illustrative method of teaching | uk_UA |
dc.subject | local lore | uk_UA |
dc.subject | collective farm | uk_UA |
dc.title | Колективізація в Придунав’ї (1940-1953 рр.): використання мультимедійних презентацій в шкільному курсі «Історія рідного краю» | uk_UA |
dc.title.alternative | Collectivization in the Danube (1940-1953): use of multimedia presentations in the school course «History of the native land» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |