Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Використання графічних реконструкцій на заняттях з історії українського війська

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Татаринов, І.
dc.contributor.author Tatarynov, I.
dc.date.accessioned 2020-12-02T08:51:20Z
dc.date.available 2020-12-02T08:51:20Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Татаринов І. Використання графічних реконструкцій на заняттях з історії українського війська / І. Татаринов // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Історичні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 46. – С. 137-143. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1277
dc.description The article raises the issue of the importance of the study of military history in modern higher education. Theoretical and practical issues related to the use of visual aids in the subject «History of the Ukrainian Army» are considered. Visual materials serve as a support in revealing the essence of historical phenomena, the formation of basic historical concepts and laws, ensures their deeper understanding. Visual aids affect students emotionally. Visual learning develops students’ observation, imagination and memory, maintains a constant interest in the historical past. In particular, special attention is paid to such an element of visual clarity as graphic reconstruction. Reconstruction is one of the main and most important tasks of history, because by reproducing images and objects of the past, we get a tool for their perception and interpretation. The process of creating the correct graphic reconstruction is analyzed. The article presents the main achievements in the field of military history illustration in recent years. Recommendations are given on the use of drawings of individual artists from modern popular science publications as visual materials for certain topics of the subject «History of the Ukrainian Army». uk_UA
dc.description.abstract В статті піднімається проблема важливості дослідження військової історії в сучасній вищій школі. Розглядаються теоретичні та практичні питання, повʼязані з використанням наочності на заняттях з предмету «Історії українського війська». Наочність служить опорою в розкритті сутності історичних явищ, формуванні основних історичних понять і законів, забезпечує їх більш глибоке засвоєння. Наочні навчальні засоби впливають на студентів емоційно. Візуальне навчання розвиває в студентів спостережливість, уяву і памʼять, підтримує постійний інтерес до історичного минулого. Зокрема особлива увага приділена такому елементу наочності як графічна реконструкція. Реконструкція є однією з головних і найбільш важливих завдань історії, оскільки, відтворюючи образи та предмети минулого, ми отримуємо інструмент для їх сприйняття та інтерпретації. Аналізуються процес створення правильної графічної реконструкції. В статті наводяться основні досягнення у сфері в, військово-історичної ілюстрації останні роки. Подаються рекомендації щодо використання малюнків окремих художників з сучасних науково-популярних видань в якості наочного матеріалу до певних темз предмету «Історія українського війська». uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Історичні науки;46
dc.subject військова історія uk_UA
dc.subject наочність uk_UA
dc.subject графічна реконструкція uk_UA
dc.subject військово-історична ілюстрація uk_UA
dc.subject озброєння uk_UA
dc.subject спорядження uk_UA
dc.subject military history uk_UA
dc.subject visual aids uk_UA
dc.subject graphic reconstruction uk_UA
dc.subject military history illustration uk_UA
dc.subject armament uk_UA
dc.subject equipment uk_UA
dc.title Використання графічних реконструкцій на заняттях з історії українського війська uk_UA
dc.title.alternative The use of graphic reconstructions in classes on the history of the Ukrainian Army uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу