Короткий опис (реферат):
Стаття присвячена актуалізації проблематики академічної мобільності у сучасному просторі вищої освіти України як засіб підвищення іншомовної компетенції здобувачів вищої освіти, конкретизації у цьому плані ресурсів іншомовної компетенції, переваги мотиваційного підходу до академічної мобільності та шляхи підвищення самомотивації як домінанти емпауермент-педагогіки. Визначається роль педагога ЗВО у сучасних умовах стимулювання академічної мобільності у якості засобу підвищення іншомовної компетенції здобувачів вищої освіти засобами емпауермент-педагогіки.
Суть розробки, основні результати:
The article is devoted to the mainstreaming of academic mobility in the modern space of higher education of Ukraine as a means of enhancing the students’ foreign language competence and the concretization of foreign language competence’s resources in this regard, the advantages of a motivational approach to academic mobility and a way to increase self-motivation as the dominant of empowerment-pedagogy. The role of the educator in the modern environment of stimulating academic mobility as a means of enhancing the students’ foreign language competence by means of empowerment-pedagogy is determined.