Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Сучасний стан готовності вчителів-логопедів до командної роботи в умовах інклюзії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каплієнко, А.
dc.contributor.author Kapliienko, A.
dc.date.accessioned 2021-01-16T08:54:48Z
dc.date.available 2021-01-16T08:54:48Z
dc.date.issued 2020-10-16
dc.identifier.citation Каплієнко А. Сучасний стан готовності вчителів-логопедів до командної роботи в умовах інклюзії / А. Каплієнко // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 26-20. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1324
dc.description У статті розглянута проблема підготовки майбутніх учителів- логопедів до роботи в умовах інклюзії. Подано результати опитування практикуючих учителів-логопедів щодо командної роботи, а також результати експерименту з діагностування обізнаності майбутніх учителів-логопедів з командною роботою в умовах інклюзивного навчання. Наголошено на важливості оновлення змісту підготовки фахівців для інклюзивної освіти та розробці відповідного комплексу організаційно-педагогічних умов, спрямованих на забезпечення ефективності такої підготовки. uk_UA
dc.description.abstract The article considers the problem of training future teachers-speech therapists to work in conditions of inclusion. The results of a survey of practicing speech therapists on teamwork, as well as the results of an experiment to diagnose the awareness of future speech therapists with teamwork in inclusive learning environment. The importance of updating the content of training for inclusive education and the development of appropriate set of organizational and pedagogical conditions aimed at ensuring the effectiveness of such training is emphasized. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС» uk_UA
dc.relation.ispartofseries Дунайські наукові читання;VІ
dc.subject учитель-логопед uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject командна взаємодія uk_UA
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject спеціальна освіта uk_UA
dc.subject партнерство uk_UA
dc.subject speech therapist uk_UA
dc.subject inclusive education uk_UA
dc.subject team interaction uk_UA
dc.subject readiness uk_UA
dc.subject special education uk_UA
dc.subject partnership uk_UA
dc.title Сучасний стан готовності вчителів-логопедів до командної роботи в умовах інклюзії uk_UA
dc.title.alternative CURRENT STATE OF READYNESS OF SPEECH THERAPISTS FOR TEAMWORK IN CONDITIONS OF INCLUSION uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу