Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Педагогічна творчість майбутнього вчителя початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мондич, О.
dc.contributor.author Mondich, O.
dc.date.accessioned 2021-01-18T07:57:23Z
dc.date.available 2021-01-18T07:57:23Z
dc.date.issued 2020-10-16
dc.identifier.citation Мондич О. Педагогічна творчість майбутнього вчителя початкової школи / О. Мондич // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 111-117. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1329
dc.description The article analyzes the different approaches to the definition of concepts’ conditions, levels and pedagogical creativity trend also it shows modern scientists views on the development of pedagogical creativity of future elementary school teachers in the conditions of higher educational establishments in Ukraine. The author observes the scientific work and the experience of leading scientists in the definition of subsystems and levels of creative pedagogical activity of future teachers of primary school. In the modern educational process a future teacher of primary school should analyze carefully new trends and innovations of education. Creativity should characterize the professional activity of a future teacher of primary school, where the core of his creative process is the focus on creative search and implementation of the latest psychologicalpedagogical science and practice achievements in their own professional work, study, compilation and dissemination of the best teaching experience, development, application and development of new pedagogical technologies, active forms and methods of organization of the educational process. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття, умови, рівні та напрямки педагогічної творчості і погляди сучасних вчених на розвиток педагогічної творчості майбутнього вчителя початкової школи в умовах вищого педагогічного навчального закладу України. Розглянуто наукові праці та досвід передових вчених щодо визначення підсистем і рівнів творчої педагогічної діяльності майбутнього вчителя початкової школи. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС» uk_UA
dc.relation.ispartofseries Дунайські наукові читання;VІ
dc.subject педагогічна творчість uk_UA
dc.subject творча діяльність майбутнього вчителя початкової школи uk_UA
dc.subject професійно-педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject pedagogical creativity uk_UA
dc.subject creative activity of a future teacher of primary school uk_UA
dc.subject vocational and educational activities uk_UA
dc.title Педагогічна творчість майбутнього вчителя початкової школи uk_UA
dc.title.alternative PEDAGOGICAL CREATIVITY OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу