Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Застосування інноваційних технологій при вивченні теми «Створення проектів»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Налієва, Христина Михайлівна
dc.contributor.author Nalieva, Christina
dc.date.accessioned 2021-02-04T08:43:41Z
dc.date.available 2021-02-04T08:43:41Z
dc.date.issued 2021-02-04
dc.identifier.citation Налієва Х.М. Застосування інноваційних технологій при вивченні теми «Створення проектів» : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр за спеціальністю 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології) / Кер. канд.фіз-мат.наук, доц. Федорова О.В. - Ізмаїл, 2021. - 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1381
dc.description Master's research "Application of innovative technologies in the study of the topic" Creating projects "Nalieva Christina Mikhailovna is aimed at theoretical justification and practical study of the problem of application of innovative technologies in the educational process of modern school. The work consists of an introduction, two sections, conclusions, a list of sources and appendices. The volume of the work is 74 pages of computer text without appendices and bibliography. The relevance of the topic of master's research is due to the fact that the field of education has always belonged to the field of innovation, and the development of technologies and means of communication has provided education with more opportunities. Every year there are new forms and methods of teaching, the possibility of which depends on a number of factors. At the same time, the problem of promising areas in the development of the educational system remains relevant. This study examines the types of innovations, their classification and scope The purpose of this study is to study the effectiveness of innovative technologies in the study of "Project Creation" in technology lessons. The paper considers project activities in technology lessons and identifies its importance in training highly qualified specialists, reveals the methodological specifics of project activities in technology lessons, and describes the experience of using didactic games as a form of innovative lesson of labor training and technology in studying "Project Creation" . The conclusions made after the end of work on the topic of master's research, it is noted that innovations are inherent in any professional activity, therefore, will always be the subject of study, analysis, implementation. Innovations do not appear by themselves, they are the result of scientific research, best practices of both individual scientists and entire teams. uk_UA
dc.description.abstract Магістерське дослідження «Застосування інноваційних технологій при вивченні теми «Створення проектів» Налієвої Христини Михайлівни спрямоване на теоретичне обґрунтування та практичне дослідження проблеми застосування інноваційних технологій у навчальному процесі сучасної школи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг роботи 74 сторінки комп’ютерного тексту без додатків та списку літератури. Актуальність теми магістерського дослідження обумовлена тим, що сфера освіти завжди ставилася до інноваційної області, а розвиток технологій і засобів комунікацій надало освіті більшого числа можливостей. З кожним роком виникають нові форми і методи викладання, можливість застосування яких залежить від ряду чинників. У той же час залишається актуальною проблема перспективних напрямків у розвитку освітньої системи. У даному дослідженні розглянуті види інновацій, їх класифікації та сфери застосування Метою даної роботи є дослідження ефективності застосування інноваційних технологій при вивченні теми «Створення проектів» на уроках технологій. У процесі опрацювання теми розглянута проектна діяльність на уроках технологій та визначено її значення у підготовці висококваліфікованих фахівців, розкрита методологічна специфіка проектної діяльності на уроках технологій, а також описаний опит використання дидактичної гри як однієї з форм інноваційного уроку трудового навчання та технологій при вивченні теми «Створення проектів». У висновках, зроблених після закінчення роботи над темою магістерського дослідження, зазначається, що інновації властиві для будь-якої професійної діяльності, отже, завжди будуть предметом вивчення, аналізу, впровадження. Нововведення самі по собі не з'являються, це результат наукових пошуків, передового досвіду, як окремих вчених, так і цілих колективів. uk_UA
dc.title Застосування інноваційних технологій при вивченні теми «Створення проектів» uk_UA
dc.title.alternative Application of innovative technologies in the study of the topic "Creating projects" uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу