Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Професійний менталітет фахівця: домінантність брендінгових показників та формувальний потенціал вищої школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кічук, Н.
dc.contributor.author Kichuk, N.
dc.date.accessioned 2021-02-05T09:36:49Z
dc.date.available 2021-02-05T09:36:49Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кічук Н. Професійний менталітет фахівця: домінантність брендінгових показників та формувальний потенціал вищої школи / Н. Кічук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 48. – C. 121-126. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1397
dc.description The problem of qualitative professional training of the future specialist in the process of acquiring by him (her) basic higher education in the conditions of modern higher education is raised. The researchers’ attention is focused on the influence of professional mentality, as a qualitative personality and professional trait of students, on his (her) ability to successful self-presentation and creation of a personal brand. The outlined field of scientific search in the context of todays educational realities becomes relevant due to the advanced function of the reputation of the professional’s personality. This is a relatively new perspective on the understanding of the age-old problem of quality, in particular, of educational services and in terms of understanding the personal brand of a specialist from the standpoint of social capital. It is ascertained the non-identity of such close concepts as image, reputation, brand. The resources of the educational process of the modern higher school in the formation of creative personality, in particular, of the teacher, which is considered as an essential prerequisite of branding indicators acquisition by the future specialist, are detailed. It is focused on resources in this area of contextual approach and interactive pedagogical technologies. It is argued that the criterion of success of the individual in the process should be considered as leading both in terms of stimulation of career advancement and in the image plane. uk_UA
dc.description.abstract Порушено проблему якісної професійної підготовки майбутнього фахівця у процесі набуття ним базової вищої освіти в умовах сучасної вищої школи. Дослідницьку увагу сфокусовано на впливовості професійного менталітету, як якісної особистісно-професійної властивості студентів, на його здатності до успішної самопрезентації та створення персонального бренду. Окреслена площина наукового пошуку в умовах освітніх реалій сьогодення набуває актуальності через випереджувальну функцію репутації особистості професіонала. Це порівняно новий ракурс осмислення з-поконвічної проблеми якості, зокрема, освітніх послуг та в площині розуміння персонального бренду фахівця з позиції концепції соціального капіталу. Констатовано не тотожність таких близьких понять, як імідж, репутація, бренд. Деталізовано ресурси освітнього процесу сучасної вищої школи у формуванні творчої індивідуальності, зокрема, педагога, що розглядається як суттєва передумова набуття майбутнім фахівцем брендингових показників. Закцентовано на ресурсах у цій площині контекстного підходу та інтерактивних педагогічних технологій. Стверджується, що критерій успіху особистості в процесі доцільно вважати провідним і в аспекті стимулювання кар’єрного просування, і в площині іміджування. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;48
dc.subject професійний менталітет uk_UA
dc.subject майбутній фахівець uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject репутація uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject вища школа uk_UA
dc.subject professional mentality uk_UA
dc.subject future specialist uk_UA
dc.subject image uk_UA
dc.subject reputation uk_UA
dc.subject brand uk_UA
dc.subject high school uk_UA
dc.title Професійний менталітет фахівця: домінантність брендінгових показників та формувальний потенціал вищої школи uk_UA
dc.title.alternative Professional mentality of the specialist: dominance of branding indicators and formative potential of higher education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу