Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Стилістичні особливості рекламних текстів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стародєдова, Л.В.
dc.date.accessioned 2018-04-13T18:26:11Z
dc.date.available 2018-04-13T18:26:11Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Стародєдова Л.В. Стилістичні особливості рекламних текстів // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2010. – Вип. 28. – С. 155-159. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/139
dc.description The article is devoted to the stylistic peculiarities of advertising text, with the focus on stylistic methods (determination, interdependence, constellation) and stylistic means with create a combination of stylistic registers and bring out the advertising text beyond the limits of the traditional stylistic standard. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена стилистическим особенностям рекламного текста, где определяются разнообразные стилистические приемы (детерминация, интердепенденция, констелляция) и стилистические средства, которые создают единство стилистических регистров и выводят текст за пределы традиционной стилистической нормы. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Історичні науки. Педагогічні науки. Філологічні науки;28
dc.title Стилістичні особливості рекламних текстів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу