Короткий опис (реферат):
Автор презентує методичний кейс із вивчення регіональної складової
інтегрованого курсу «Мистецтво» для вчителів Українського Придунав’я,
розроблений у процесі реалізації проєкту МОН України в ІДГУ «Регіональна
література і живопис етнічних груп Українського Придунав’я як засіб
формування колективної ідентичності регіонального соціуму». Актуальність
дослідження обумовлена потребою забезпечення учителів регіону
інформаційними ресурсами з регіональної складової інтегрованого курсу
«Мистецтво» (10-11 класи).
Суть розробки, основні результати:
The author presents a methodological case for studying the regional component
of the integrated course «Art» for teachers of the Ukrainian Danube Region,
developed during the project of the Ministry of Education and Science of Ukraine in
ISUH «Regional Literature and Painting of Ethnic Groups of the Ukrainian Danube
as a means of forming a collective identity of local society». The relevance of the
study is due to the need to provide teachers in the region with information resources
from the regional component of the integrated course «Art» (grades 10-11).