Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

About some linguistic means of manipulative influence in virtual media space

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Четверікова, О.
dc.contributor.author Chetverikova, O.
dc.date.accessioned 2021-04-26T12:56:21Z
dc.date.available 2021-04-26T12:56:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Четверікова О. Про деякі лінгвістичні засоби маніпулятивного впливу у віртуальному медійному просторі / О. Четверікова // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 47. – С. 111-118. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1511
dc.description У статті було описано роль Інтернету та його впливу на фундаментальну віртуальну картину світу. Виявлено проблеми, пов'язані з явищем віртуального спілкування. Пояснено поняття віртуальності та віртуальної реальності. Спостерігається специфічний вплив сучасних технологій на структуру спілкування, яка задає новий рівень та тип взаємодії. Розглянуто соціокультурні трансформації сучасного суспільства та особливості медійного спілкування. Було зазначено, що все більше уваги приділяється компонентам прагматичної ситуації, які впливають на формування різних типів тексту, авторський задум та комунікативно-прагматичну сферу спілкування. Інформація в ЗМІ – це діяльність, що здійснюється суб‟єктами масової комунікації та мотивована конкретною метою, залежно від якої вона набуває прагматичного значення. Виділено роль медіалінгвістики як складової частини загальної лінгвістики. Маніпуляції з використання мови особливо активно використовуються у виборчих кампаніях, ідеологічній пропаганді, друкованих та телевізійних ЗМІ. Мовознавці цікавляться явищем маніпуляції завдяки тому, що її вплив може бути здійснено за допомогою природної мови. Дано сучасне розуміння слова маніпуляція. Наголошено на ролі екстралінгвістичних факторів у маніпуляціях. Показано роль стереотипів у політичній промові та рекламі. Проаналізовано особливості гендерних стереотипів. Виділено деякі прийоми маніпуляцій. Підкреслено роль емоційного фактора у маніпулюванні. Рекомендовано кроки для подальших досліджень. uk_UA
dc.description.abstract The role of the Internet and the foundation of a virtual picture of the world, and its influence has been described. The problems associated with the phenomenon of virtual communication have been looked out. The notions of virtuality and virtual reality have been explained. Specific influence of modern technologies on the structure of communication, which sets a new level and type of interaction have been observed. Socio-cultural transformations of the modern society and its communication has been observed. It was pointed out that the increasing attention is paid to the components of the pragmatic situation that affect the formation of different types of text, the author's intention and the communicative-pragmatic effect. Media information is activity carried out by the subjects of mass communication, and motivated by a specific goal, depending on which it acquires pragmatic meaning. The role of media linguistics is an integral part of general linguistics has been distinguished. Language manipulation is used in especially actively in the virtual campaigns, ideological propaganda, print and television media. Linguists take interest in the phenomenon of manipulation is due to the fact, that its influence is carried out by means of a natural language. Contemporary understanding of the word manipulation has been given. The role of extralinguistic factors in manipulation has been stressed. The role of stereotypes in political speech and advertisements has been shown. The peculiarities of gender stereotyping have been analyzed. Some techniques of manipulation were distinguished. The role of emotional factor has been underlined. The steps for further research have been advised. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філологічні науки;47
dc.subject media linguistics uk_UA
dc.subject virtual reality uk_UA
dc.subject information uk_UA
dc.subject manipulation uk_UA
dc.subject stereotype uk_UA
dc.subject emotion uk_UA
dc.subject медіалінгвістика uk_UA
dc.subject віртуальна реальність uk_UA
dc.subject інформація uk_UA
dc.subject маніпуляція uk_UA
dc.subject стереотип uk_UA
dc.subject емоція uk_UA
dc.title About some linguistic means of manipulative influence in virtual media space uk_UA
dc.title.alternative Про деякі лінгвістичні засоби маніпулятивного впливу у віртуальному медійному просторі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу