Короткий опис (реферат):
У статті розглянуто концептуальні засади корпоративної культури, узагальнено
погляди різних науковців щодо її суті, визначено її роль і місце в системі менеджменту
організації, ринкових відносин та підвищення конкурентоспроможності. Досліджено та
узагальнено значення корпоративної культури як інструменту ефективного управління
організацією, її вплив на підвищення конкурентоспроможності й формування позитивного
іміджу організацій.
Актуальність теми дослідження полягає в тому, що корпоративна культура дозволяє
надати організації свій неповторний, унікальний образ в очах партнерів і клієнтів, і це є
важливим фактором конкурентоспроможності компанії в ринкових умовах господарювання.
Грамотно сформований механізм корпоративної культури сприяє підвищенню
ефективності діяльності організації.
Суть розробки, основні результати:
The article considers the conceptual foundations of corporate culture, summarizes the views
of various scholars on its essence, defines its role and place in the management system of the
organization, market relations and competitiveness. The importance of corporate culture as a tool
for effective enterprise management, its impact on increasing competitiveness and forming a
positive image of organizations is studied and generalized.
The relevance of the research topic is that the corporate culture allows the organization to
give its unique, unique image in the eyes of partners and customers, and this is an important factor
in the competitiveness of the company in market conditions. A well-formed mechanism of corporate
culture helps to increase the efficiency of the organization.