Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Удосконалення корпоративної культури в управлінні людськими ресурсами організації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Деревенчук, К.
dc.contributor.author Тірон, О.
dc.contributor.author Derevenchuk, K.
dc.contributor.author Tiron, O.
dc.date.accessioned 2021-05-05T15:28:01Z
dc.date.available 2021-05-05T15:28:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Деревенчук К. Удосконалення корпоративної культури в управлінні людськими ресурсами організації / К. Деревенчук, О. Тірон // Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації / Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. – Вип. 5. – С. 37-44. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1517
dc.description The article considers the conceptual foundations of corporate culture, summarizes the views of various scholars on its essence, defines its role and place in the management system of the organization, market relations and competitiveness. The importance of corporate culture as a tool for effective enterprise management, its impact on increasing competitiveness and forming a positive image of organizations is studied and generalized. The relevance of the research topic is that the corporate culture allows the organization to give its unique, unique image in the eyes of partners and customers, and this is an important factor in the competitiveness of the company in market conditions. A well-formed mechanism of corporate culture helps to increase the efficiency of the organization. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто концептуальні засади корпоративної культури, узагальнено погляди різних науковців щодо її суті, визначено її роль і місце в системі менеджменту організації, ринкових відносин та підвищення конкурентоспроможності. Досліджено та узагальнено значення корпоративної культури як інструменту ефективного управління організацією, її вплив на підвищення конкурентоспроможності й формування позитивного іміджу організацій. Актуальність теми дослідження полягає в тому, що корпоративна культура дозволяє надати організації свій неповторний, унікальний образ в очах партнерів і клієнтів, і це є важливим фактором конкурентоспроможності компанії в ринкових умовах господарювання. Грамотно сформований механізм корпоративної культури сприяє підвищенню ефективності діяльності організації. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації;Випуск 5
dc.subject корпоративна культура uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject персонал uk_UA
dc.subject corporate culture uk_UA
dc.subject motivation uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject personnel uk_UA
dc.title Удосконалення корпоративної культури в управлінні людськими ресурсами організації uk_UA
dc.title.alternative Improving corporate culture in organization's human resources management uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу